Joegeo et le macaque

• phillegrec

2856 messaggi

Svizzera

signé phillegrec
  • phillegrec

2856 messaggi

Svizzera

signé phillegrec
    • Creato 7 ott 2006 a 17:22
    :D :D :D

signé Phillegrec
  • Account eliminato
    Account eliminato

0 messaggi

Stati Uniti

:D :D :D

signé Phillegrec
    • Creato 7 ott 2006 a 17:23
    Le informazioni non sono più disponibili perché l'account di questo utente è stato eliminato (Regolamento RGPD).
  • cosmophila1

3784 messaggi

Francia

Le informazioni non sono più disponibili perché l'account di questo utente è stato eliminato (Regolamento RGPD).
    • Creato 7 ott 2006 a 19:16

:applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause:

:peace: vfr

anti bouche
  • Account eliminato
    Account eliminato

0 messaggi

Stati Uniti

:applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause:

:peace: vfr

anti bouche
    • Creato 8 ott 2006 a 14:09
  • Account eliminato
    Account eliminato

0 messaggi

Stati Uniti

• Creato 8 ott 2006 a 16:29
  • phillegrec

2856 messaggi

Svizzera

• Creato 8 ott 2006 a 17:03
    Hello cousin Cajun,
    isn't it the person from the "MAD" magazine ?

funny it was! When I was 8 or 9 years old back in the seventies (I remember Jimmy Carter the peanuts seller), I was ready the MAD magazines because there was american camps in Greece. There was always at the end the page you must shrink to see something else.
    Funny those years. :D

Phillegrec

J'ai expliqué que je lisait quand j'avais 8,9 et 10 ans le magazine MAD qui est un magazine des U.S.A. comme le "fluide glacial" des années '70 et '80 peut-être car en Grèce il y avait des camps militaires des U.S. et particulièrement près de l'aéroport internationale d'Athènes et que bien sûr nous pouvions l'acheter dans les kiosques dans les quartiers américains et aussi qu'il y avait Jimmy Carter "le vendeur de cacahuètes".

Phillegrec

• Account eliminato
    Account eliminato

0 messaggi

Stati Uniti

Hello cousin Cajun,
    isn't it the person from the "MAD" magazine ?

funny it was! When I was 8 or 9 years old back in the seventies (I remember Jimmy Carter the peanuts seller), I was ready the MAD magazines because there was american camps in Greece. There was always at the end the page you must shrink to see something else.
    Funny those years. :D

Phillegrec

J'ai expliqué que je lisait quand j'avais 8,9 et 10 ans le magazine MAD qui est un magazine des U.S.A. comme le "fluide glacial" des années '70 et '80 peut-être car en Grèce il y avait des camps militaires des U.S. et particulièrement près de l'aéroport internationale d'Athènes et que bien sûr nous pouvions l'acheter dans les kiosques dans les quartiers américains et aussi qu'il y avait Jimmy Carter "le vendeur de cacahuètes".

Phillegrec

• Creato 8 ott 2006 a 17:30

Unisciti alla community di collezionisti!

Registrati Login