Facturen maken in andere talen..

• kalf999

321 berichten

Nederland

Hallo , ik zal mij even voorstellen en ik ben ene domme Hollander.

Mijn Frans was op school 30 jaar geleden niet zo best, maar er bieden juist erg veel Fransen op mijn loten.
    Ik leer nu wel een klein beetje Frans weer, maar mijn Franse schrijven is gruwelijk slecht... ;))

Is er plaats op Delcampe.com voor bijvoorbeeld een soort facturerings-functie, waardoor iedereen een factuur kan versturen in een andere taal, als dat nodig mocht zijn?

Of is er ergens een bericht waar bijvoorbeeld een mooie voorbeeld factuur staat in het Frans, nederlands, Engels en Duits, zodat je deze kan kopiëren en kan doorsturen...? Uiteraard met de aangepaste prijzen :)

Met vriendelijke groet,

Francois, - "ene domme Hollander" -
  • Rekening verwijderd
    Rekening verwijderd

0 berichten

België

Hallo , ik zal mij even voorstellen en ik ben ene domme Hollander.

Mijn Frans was op school 30 jaar geleden niet zo best, maar er bieden juist erg veel Fransen op mijn loten.
    Ik leer nu wel een klein beetje Frans weer, maar mijn Franse schrijven is gruwelijk slecht... ;))

Is er plaats op Delcampe.com voor bijvoorbeeld een soort facturerings-functie, waardoor iedereen een factuur kan versturen in een andere taal, als dat nodig mocht zijn?

Of is er ergens een bericht waar bijvoorbeeld een mooie voorbeeld factuur staat in het Frans, nederlands, Engels en Duits, zodat je deze kan kopiëren en kan doorsturen...? Uiteraard met de aangepaste prijzen :)

Met vriendelijke groet,

Francois, - "ene domme Hollander" -
    • Aangemaakt 18 okt 2005 op 05:44
    De informatie is niet meer beschikbaar omdat de rekening van deze gebruiker is verwijderd (AVG)

Word lid van de verzamelaars-community!

Registreren Aanmelden