Ene domme Hollander... ;-)

• kalf999

321 messaggi

Paesi Bassi

Hallo , ik zal mij even voorstellen en ik ben ene domme Hollander.

Mijn Frans was op school 30 jaar geleden niet zo best, maar er bieden juist erg veel Fransen op mijn loten.
    Ik leer nu wel een klein beetje Frans weer, maar mijn Franse schrijven is gruwelijk slecht... ;))

Is er plaats op Delcampe.com voor bijvoorbeeld een soort facturerings-functie, waardoor iedereen een factuur kan versturen in een andere taal, als dat nodig mocht zijn?

Of is er ergens een bericht waar bijvoorbeeld een mooie voorbeeld factuur staat in het Frans, nederlands, Engels en Duits, zodat je deze kan kopiëren en kan doorsturen...? Uiteraard met de aangepaste prijzen :)

Met vriendelijke groet,

Francois, - "ene domme Hollander" -

• stefanstefke

309 messaggi

Belgio

Hallo , ik zal mij even voorstellen en ik ben ene domme Hollander.

Mijn Frans was op school 30 jaar geleden niet zo best, maar er bieden juist erg veel Fransen op mijn loten.
    Ik leer nu wel een klein beetje Frans weer, maar mijn Franse schrijven is gruwelijk slecht... ;))

Is er plaats op Delcampe.com voor bijvoorbeeld een soort facturerings-functie, waardoor iedereen een factuur kan versturen in een andere taal, als dat nodig mocht zijn?

Of is er ergens een bericht waar bijvoorbeeld een mooie voorbeeld factuur staat in het Frans, nederlands, Engels en Duits, zodat je deze kan kopiëren en kan doorsturen...? Uiteraard met de aangepaste prijzen :)

Met vriendelijke groet,

Francois, - "ene domme Hollander" -

• Creato 18 ott 2005 a 06:38
    Goede middag,
    U bent een zeer slimme hollander.

Verschillende onder ons hebben reeds gevraagd om zo'n formulier te hebben, dat ook bij de concurrentie gebruikt wordt om het totaal van verschillende aankopen te centraliseren op een document en aangepast aan de taal met verzendingskosten te kunnen sturen naar de koper.

Men heeft mij gemeld dat men eraan aan het werken is (programmatie),
    samen met het online te kunnen betalen.
    Het is dus nog niet aanwezig, maar wel in de maak voor zover ik weet.

groetjes van stefan
  • kalf999

321 messaggi

Paesi Bassi

Goede middag,
    U bent een zeer slimme hollander.

Verschillende onder ons hebben reeds gevraagd om zo'n formulier te hebben, dat ook bij de concurrentie gebruikt wordt om het totaal van verschillende aankopen te centraliseren op een document en aangepast aan de taal met verzendingskosten te kunnen sturen naar de koper.

Men heeft mij gemeld dat men eraan aan het werken is (programmatie),
    samen met het online te kunnen betalen.
    Het is dus nog niet aanwezig, maar wel in de maak voor zover ik weet.

groetjes van stefan
    • Creato 18 ott 2005 a 06:59
    Dank u zeer ;)
  • Account eliminato
    Account eliminato

0 messaggi

Belgio

Dank u zeer ;)
    • Creato 18 ott 2005 a 10:15
    Le informazioni non sono più disponibili perché l'account di questo utente è stato eliminato (Regolamento RGPD).
  • kalf999

321 messaggi

Paesi Bassi

Le informazioni non sono più disponibili perché l'account di questo utente è stato eliminato (Regolamento RGPD).
    • Creato 19 ott 2005 a 09:40
    Dank u zeer ! :)

Unisciti alla community di collezionisti!

Registrati Login