oplichting?

• Account eliminato
    Account eliminato

0 messaggi

Belgio

Le informazioni non sono più disponibili perché l'account di questo utente è stato eliminato (Regolamento RGPD).
  • Account eliminato
    Account eliminato

0 messaggi

Belgio

Le informazioni non sono più disponibili perché l'account di questo utente è stato eliminato (Regolamento RGPD).
    • Creato 2 ago 2007 a 11:39
  • Account eliminato
    Account eliminato

0 messaggi

Belgio

• Creato 2 ago 2007 a 12:38
  • molen

12 messaggi

Belgio

• Creato 2 ago 2007 a 11:39
    Dag,

Dit is inderdaad oplichting indien niet vermeld in de verkoopsvoorwaarden.
    Doch als ik naar "Boodschap van de verkoper " ga kijken vind ik hierin wel degelijk vermeld "Monebookers +4 %" en dan nog om op te vallen in een ander kleur (blauw).
    Ik zie hierin dan ook geen probleem en geef hem eerder een pluim.
    Je moet enkel de kleine moeite doen om de boodschap te lezen.
    Hij zou zoals vele verkopers ook direct dit bedrag (+/-) in de prijs kunnen wegmoffelen en er verder geen ruchtbaarheid aan geven.
    Maar dit vind ik dan weer oneerlijk tegenover de nietgebruikers van Moneybookers.
    Ik vind het eerder moedig dat hij iedere service apart vermeld (en ook wat het kost).
    Dus laat ons maar zeggen dat deze beschuldiging van oplichting ongegrond is en U deze mens zijn reputatie onschuldig besmeurt.
    De maatschappij is algenoeg verzuurd.
    Laat ieder maar zijn ding doen op zijn manier.
    Zolang het eerlijk vermeld wordt geen probleem denk ik?

Groetjes en nog veel plezier in het leven,
    molen.

• Account eliminato
    Account eliminato

0 messaggi

Belgio

Dag,

Dit is inderdaad oplichting indien niet vermeld in de verkoopsvoorwaarden.
    Doch als ik naar "Boodschap van de verkoper " ga kijken vind ik hierin wel degelijk vermeld "Monebookers +4 %" en dan nog om op te vallen in een ander kleur (blauw).
    Ik zie hierin dan ook geen probleem en geef hem eerder een pluim.
    Je moet enkel de kleine moeite doen om de boodschap te lezen.
    Hij zou zoals vele verkopers ook direct dit bedrag (+/-) in de prijs kunnen wegmoffelen en er verder geen ruchtbaarheid aan geven.
    Maar dit vind ik dan weer oneerlijk tegenover de nietgebruikers van Moneybookers.
    Ik vind het eerder moedig dat hij iedere service apart vermeld (en ook wat het kost).
    Dus laat ons maar zeggen dat deze beschuldiging van oplichting ongegrond is en U deze mens zijn reputatie onschuldig besmeurt.
    De maatschappij is algenoeg verzuurd.
    Laat ieder maar zijn ding doen op zijn manier.
    Zolang het eerlijk vermeld wordt geen probleem denk ik?

Groetjes en nog veel plezier in het leven,
    molen.

• Creato 3 ago 2007 a 02:28
  • Account eliminato
    Account eliminato

0 messaggi

Belgio

• Creato 3 ago 2007 a 03:14
  • Account eliminato
    Account eliminato

0 messaggi

Belgio

• Creato 3 ago 2007 a 03:17

Unisciti alla community di collezionisti!

Registrati Login