feedbacks

• Account eliminato
    Account eliminato

0 messaggi

Belgio

Le informazioni non sono più disponibili perché l'account di questo utente è stato eliminato (Regolamento RGPD).
  • filaboy

61 messaggi

Belgio

Le informazioni non sono più disponibili perché l'account di questo utente è stato eliminato (Regolamento RGPD).
    • Creato 4 nov 2006 a 02:23
    De gekochte loten kan je op verschillende plaatsen terugvinden.
    Via Mijn Delcampe - Afgelopen veilingen of Mijn berichten. Als ze op beide plaatsen verwijderd zijn word het iets lastiger.
    Je kan natuurlijk de koper ook een lijstje bezorgen van de gekochte loten. dan kan elk lot apart geopend worden en kan er via die weg een beoordeling gegeven worden.Dit neemt natuurlijk wel wat tijd in beslag.
  • Account eliminato
    Account eliminato

0 messaggi

Belgio

De gekochte loten kan je op verschillende plaatsen terugvinden.
    Via Mijn Delcampe - Afgelopen veilingen of Mijn berichten. Als ze op beide plaatsen verwijderd zijn word het iets lastiger.
    Je kan natuurlijk de koper ook een lijstje bezorgen van de gekochte loten. dan kan elk lot apart geopend worden en kan er via die weg een beoordeling gegeven worden.Dit neemt natuurlijk wel wat tijd in beslag.
    • Creato 4 nov 2006 a 08:07
  • kalf999

324 messaggi

Paesi Bassi

• Creato 4 nov 2006 a 10:12
    Nog handiger is om naar "Mijn afgelopen verkopen" te gaan, klik op "Archief" en haal de verwijderde loten terug...

gr. Frans

Unisciti alla community di collezionisti!

Registrati Login