puntstempel 362 ?

• Account eliminato
    Account eliminato

0 messaggi

Paesi Bassi

Le informazioni non sono più disponibili perché l'account di questo utente è stato eliminato (Regolamento RGPD).
  • wsc

3841 messaggi

Belgio

Le informazioni non sono più disponibili perché l'account di questo utente è stato eliminato (Regolamento RGPD).
    • Creato 29 ott 2006 a 09:12
    Goede avond,

Vergeef a.u.b mijn fouten in het Nederlands ik ben franstallig en doe mijn best.
    Dit is een belgische puntstempel met nummer 362 van Tongeren (Tongres in het frans).
    Nooit gezien op zegel van Nederlands Indïe, moet zeker goed stuk zijn.
    Mvgr van Brussel
    Jean-Claude
  • Account eliminato
    Account eliminato

0 messaggi

Paesi Bassi

Goede avond,

Vergeef a.u.b mijn fouten in het Nederlands ik ben franstallig en doe mijn best.
    Dit is een belgische puntstempel met nummer 362 van Tongeren (Tongres in het frans).
    Nooit gezien op zegel van Nederlands Indïe, moet zeker goed stuk zijn.
    Mvgr van Brussel
    Jean-Claude
    • Creato 29 ott 2006 a 15:34
  • wsc

3841 messaggi

Belgio

• Creato 29 ott 2006 a 09:12
    Hallo iedereen,

Een grotere scan van de zegel alleen zou better kunen helpen.
    De vorm van de 3 is wel zoals op belgische puntstempels maar dit is geen 362 van Tongeren. :no:
    Sorry ik ben verkeerd !!! :smash:

Belgische puntstempel is een ruitvormige stempel gevormd door een dubbele rij punten met binnen een volgnummer. Cijfers centraal recht onder de bovenste punten. En dit is niet het geval op foto. :mad:

Franse klijne cijfers zijn centraal recht maar hebben 3 rijen punten !

Die hieronder zegels is om de vorm en positie van het cijfer te tonen.

Kan niet beter atwoorden.
    Met groet
    Jean-Claude :pc_user:
  • robbydutch

138 messaggi

Paesi Bassi

Hallo iedereen,

Een grotere scan van de zegel alleen zou better kunen helpen.
    De vorm van de 3 is wel zoals op belgische puntstempels maar dit is geen 362 van Tongeren. :no:
    Sorry ik ben verkeerd !!! :smash:

Belgische puntstempel is een ruitvormige stempel gevormd door een dubbele rij punten met binnen een volgnummer. Cijfers centraal recht onder de bovenste punten. En dit is niet het geval op foto. :mad:

Franse klijne cijfers zijn centraal recht maar hebben 3 rijen punten !

Die hieronder zegels is om de vorm en positie van het cijfer te tonen.

Kan niet beter atwoorden.
    Met groet
    Jean-Claude :pc_user:
    • Creato 30 ott 2006 a 11:21
    Waarom staat deze discussie niet gewoon onder filatelie? Of heb ik het verkeerd begrepen en gaat het eigenlijk over de sociale interactie van het pointilisme in de 21e eeuw????
  • Account eliminato
    Account eliminato

0 messaggi

Paesi Bassi

Waarom staat deze discussie niet gewoon onder filatelie? Of heb ik het verkeerd begrepen en gaat het eigenlijk over de sociale interactie van het pointilisme in de 21e eeuw????
    • Creato 30 ott 2006 a 14:28
  • robbydutch

138 messaggi

Paesi Bassi

• Creato 30 ott 2006 a 15:43
    Ik heb het even naar het Frans vertaald m.b.v. onze onvolprezen vertaalhulp, zodat de overige 90% van de Delcampers zich hier ook een mening over kan vormen:

"Hy hie it ek ni yn it Frysk skriuwe enfant, alors hie it under it haadstik Minderhiidstalen falle menton, wer't it Nederlansk hjir ek under falt"

Merci beaucoup Oranjetopper!!!

PS Ik begin me overigens steeds meer af te vragen of deze discussie eigenlijk toch niet onder de categorie 18e eeuwse suikerzakjes had moeten staan! :redwine:

• Account eliminato
    Account eliminato

0 messaggi

Paesi Bassi

Ik heb het even naar het Frans vertaald m.b.v. onze onvolprezen vertaalhulp, zodat de overige 90% van de Delcampers zich hier ook een mening over kan vormen:

"Hy hie it ek ni yn it Frysk skriuwe enfant, alors hie it under it haadstik Minderhiidstalen falle menton, wer't it Nederlansk hjir ek under falt"

Merci beaucoup Oranjetopper!!!

PS Ik begin me overigens steeds meer af te vragen of deze discussie eigenlijk toch niet onder de categorie 18e eeuwse suikerzakjes had moeten staan! :redwine:

• Creato 30 ott 2006 a 16:51

Unisciti alla community di collezionisti!

Registrati Login