Verdeling van leden....?

• kalf999

324 messaggi

Paesi Bassi

Ik heb mij zelf net ingeschreven op delcampe..maar ik vraag mij af hoeveel Belgen, hoeveel Fransen , hoeveel Engelsen en hoeveel Hollanders lid zijn van DelCampe.

groetjes, Francois Kalf, (Kalf999)

• Account eliminato
    Account eliminato

0 messaggi

Belgio

Ik heb mij zelf net ingeschreven op delcampe..maar ik vraag mij af hoeveel Belgen, hoeveel Fransen , hoeveel Engelsen en hoeveel Hollanders lid zijn van DelCampe.

• Creato 18 gen 2005 a 10:31
    Le informazioni non sono più disponibili perché l'account di questo utente è stato eliminato (Regolamento RGPD).
  • Cartomania

698 messaggi

Belgio

Le informazioni non sono più disponibili perché l'account di questo utente è stato eliminato (Regolamento RGPD).
    • Creato 18 gen 2005 a 15:39
    Hallo François,

Welkom op Delcampe !
    Zullen we er een :beer: op drinken? ;)

Ik heb uit mijn databank een geografische spreiding getrokken. In het totaal heb ik 710 adressen. Er zijn natuurlijk ook veel landen waar ik nog niet mee te doen heb gehad zoals Brazilië bijvoorbeeld.

Deze lijst is dus geen exacte spreiding voor wat de leden betreft maar het kan je wel een beeld geven waar je je aan kan verwachten indien je begint te verkopen op Delcampe.

En ja zelfs China zit ertussen :D Tegen dat ik mijn pensioen haal zal ik misschien in elk land van de wereld iets verkocht hebben :o Daar is nog tijd voor, zal nog heel wat jaartjes moeten werken :(

Groetjes
    Frédéric
    :beer: :beer: :beer:

België 235
    Belgique 212
    France 168
    Nederland 15
    GB 13
    Italy 11
    Suisse 11
    Luxembourg 9
    Spanje 6
    Duitsland 5
    USA 5
    Canada 4
    Greece 2
    Hungary 2
    Norwau 2
    Portugal 2
    Australië 1
    Oostenrijk 1
    China 1
    Chili 1
    Israël 1
    Lithuania 1
    Nieuw-Zeeland 1
    Polen 1
  • Account eliminato
    Account eliminato

0 messaggi

Belgio

Hallo François,

Welkom op Delcampe !

Ik heb uit mijn databank een geografische spreiding getrokken. In het totaal heb ik 710 adressen. Er zijn natuurlijk ook veel landen waar ik nog niet mee te doen heb gehad zoals Brazilië bijvoorbeeld.

Deze lijst is dus geen exacte spreiding voor wat de leden betreft maar het kan je wel een beeld geven waar je je aan kan verwachten indien je begint te verkopen op Delcampe.

En ja zelfs China zit ertussen :D Tegen dat ik mijn pensioen haal zal ik misschien in elk land van de wereld iets verkocht hebben :o Daar is nog tijd voor, zal nog heel wat jaartjes moeten werken :(

Groetjes
    Frédéric

België 235
    Belgique 212
    France 168
    Nederland 15
    GB 13
    Italy 11
    Suisse 11
    Luxembourg 9
    Spanje 6
    Duitsland 5
    USA 5
    Canada 4
    Greece 2
    Hungary 2
    Norwau 2
    Portugal 2
    Australië 1
    Oostenrijk 1
    China 1
    Chili 1
    Israël 1
    Lithuania 1
    Nieuw-Zeeland 1
    Polen 1
    • Creato 18 gen 2005 a 17:47
  • Cartomania

698 messaggi

Belgio

• Creato 18 gen 2005 a 19:13
    [QUOTE="00021008"]Ik heb laatst Martinique ook over de vloer gekregen :D

Vroeg dat vrouwke in het postkantoor of dat een land was :o

Ze heeft zelfs moeten rondbellen :o :o :o [/QUOTE]

Ze had misschien een pakje van Matinique aan :o en had de R niet opgemerkt, vandaar de verwarring :D :applause:

;)
  • kalf999

324 messaggi

Paesi Bassi

Hallo François,

Welkom op Delcampe !

Groetjes
    Frédéric

België 235
    Belgique 212
    France 168
    Nederland 15
    GB 13
    Italy 11
    Suisse 11
    Luxembourg 9
    Spanje 6
    Duitsland 5
    USA 5
    Canada 4
    Greece 2
    Hungary 2
    Norwau 2
    Portugal 2
    Australië 1
    Oostenrijk 1
    China 1
    Chili 1
    Israël 1
    Lithuania 1
    Nieuw-Zeeland 1
    Polen 1
    • Creato 18 gen 2005 a 17:47
    [QUOTE="00026576"]Hallo François,

Eentje maar...?
    [/QUOTE]

Ik kom onlangs van EBay.com ....ook dezelfde naam, maar de verhoging van 5% naar 8% werd me echt een beetje te gek...dus nu maar hier..

Misschien dat ik nog een stuk of 200 nederlanders en 800 Amerikanen deze kant op (Delcampe dus) kan krijgen :P

Proost :beer: :)

groetjes, Frans Kalf..

Gister mn eerste 2 veilinkjes gedaan....Werkt wel lekker. Als het goed gaat wordt ik ook maar Gold Member...

• @webmaster
    Amministratore

6990 messaggi

Belgio

• Creato 18 gen 2005 a 10:31
    Hallo Francois,

[QUOTE="00053977"]Ik heb mij zelf net ingeschreven op delcampe..maar ik vraag mij af hoeveel Belgen, hoeveel Fransen , hoeveel Engelsen en hoeveel Hollanders lid zijn van DelCampe.

[/QUOTE]

Officiëlle stats nu...

33743 FR Frankrijk
    7975 BE België
    1549 US Verenigde Staten
    1333 NL Nederlands
    1016 IT Italië
    820 GB Groot-Britanië
    767 CA Canada
    586 CH Zwitzerland
    545 ES Spanje
    451 DE Duitsland
    343 PT Portugal
    309 MC Monaco
    264 IN Indië
    214 AU Australia
    191 GR Greece
    ...(totaal 168 landen) ..

Mvg, Seb Delcampe
    :pc_user:

Unisciti alla community di collezionisti!

Registrati Login