DELCAMPE LISTER

• rolge

34 mensajes

Bélgica

wie heeft er nog problemen met de delcampe lister?
    wie kan mij helpen?
    ik zet +-130 loten op de lister van delcampe en verzend ze
    na ongeveer 70 loten doorgezonden te hebben krijg ik een foutmelding,met de keuze om af te sluiten of om verder te doen
    ik maak de keuze om verder te doen,op mijn schermverschijnt de lister terug doch ik kan niets meer doen en hij werkt niet verder, erger nog ik kan hem niet meer afsluiten ,zodoende blijft hij op mijn scherm staan
    bij nazicht op delcampe zijn er slechts 6 van de +- 70 doorgezonden loten opgenomen en niet de 6 eerste doch een volledige willekeur
    wart moet ik nu doen?
    als ik mijn computer afsluit ,ben ik dan de ingegeven loten op de lister kwijt?worden de doorgezonden loten wel of niet opgenomen?
    ik heb deze morgen een berichtje naar delcampe gestuurd en na +- 7 uur na bericht van ontvangst heb ik nog geen respons
    wie kan mij helpen?
    delcampe waarschijnlijk niet want ze antwoorden niet
  • Cuenta eliminada
    Cuenta eliminada

0 mensajes

Bélgica

wie heeft er nog problemen met de delcampe lister?
    wie kan mij helpen?
    ik zet +-130 loten op de lister van delcampe en verzend ze
    na ongeveer 70 loten doorgezonden te hebben krijg ik een foutmelding,met de keuze om af te sluiten of om verder te doen
    ik maak de keuze om verder te doen,op mijn schermverschijnt de lister terug doch ik kan niets meer doen en hij werkt niet verder, erger nog ik kan hem niet meer afsluiten ,zodoende blijft hij op mijn scherm staan
    bij nazicht op delcampe zijn er slechts 6 van de +- 70 doorgezonden loten opgenomen en niet de 6 eerste doch een volledige willekeur
    wart moet ik nu doen?
    als ik mijn computer afsluit ,ben ik dan de ingegeven loten op de lister kwijt?worden de doorgezonden loten wel of niet opgenomen?
    ik heb deze morgen een berichtje naar delcampe gestuurd en na +- 7 uur na bericht van ontvangst heb ik nog geen respons
    wie kan mij helpen?
    delcampe waarschijnlijk niet want ze antwoorden niet
    • Creado 28 feb 2006 a 9:35
    Los datos ya no están disponibles porque la cuenta de este usuario ha sido eliminada (Reglamento RGPD)
  • rolge

34 mensajes

Bélgica

Los datos ya no están disponibles porque la cuenta de este usuario ha sido eliminada (Reglamento RGPD)
    • Creado 28 feb 2006 a 9:57
    bedankt voor uw reactie
    het probleem zit er ook in dat ik de lister niet kan afsluiten
    ik kan ook mijn computer niet afsluiten daar er nog een programma open staat
    het enige dat ik kan doen is de stekker uittrekken
    roland
  • Cuenta eliminada
    Cuenta eliminada

0 mensajes

Bélgica

bedankt voor uw reactie
    het probleem zit er ook in dat ik de lister niet kan afsluiten
    ik kan ook mijn computer niet afsluiten daar er nog een programma open staat
    het enige dat ik kan doen is de stekker uittrekken
    roland
    • Creado 28 feb 2006 a 10:49
  • rolge

34 mensajes

Bélgica

• Creado 28 feb 2006 a 11:10
    ok en bedankt
    het heeft niet gewerkt
    ik heb de stekker uitgetrokken om verdere problemen te vermijden
    er zijn slechts 8 loten verloren gegaan,dus dit viel nog mee
    ik heb ze opnieuw op de lister gezet en nog eens geprobeerd om ze door te zenden en het is nog gelukt ook
    nog een prettige dag verder
  • Cuenta eliminada
    Administrador
    Cuenta eliminada

0 mensajes

Bélgica

ok en bedankt
    het heeft niet gewerkt
    ik heb de stekker uitgetrokken om verdere problemen te vermijden
    er zijn slechts 8 loten verloren gegaan,dus dit viel nog mee
    ik heb ze opnieuw op de lister gezet en nog eens geprobeerd om ze door te zenden en het is nog gelukt ook
    nog een prettige dag verder
    • Creado 28 feb 2006 a 12:48
  • rolge

34 mensajes

Bélgica

• Creado 7 mar 2006 a 4:52
    hellow
    momenteel niet
    ik probeer het deze week nog een keer

Únese a la comunidad de coleccionistas

Inscripción Identificarse