DELCAMPE LISTER

• rolge

34 messages

Belgium

wie heeft er nog problemen met de delcampe lister?
    wie kan mij helpen?
    ik zet +-130 loten op de lister van delcampe en verzend ze
    na ongeveer 70 loten doorgezonden te hebben krijg ik een foutmelding,met de keuze om af te sluiten of om verder te doen
    ik maak de keuze om verder te doen,op mijn schermverschijnt de lister terug doch ik kan niets meer doen en hij werkt niet verder, erger nog ik kan hem niet meer afsluiten ,zodoende blijft hij op mijn scherm staan
    bij nazicht op delcampe zijn er slechts 6 van de +- 70 doorgezonden loten opgenomen en niet de 6 eerste doch een volledige willekeur
    wart moet ik nu doen?
    als ik mijn computer afsluit ,ben ik dan de ingegeven loten op de lister kwijt?worden de doorgezonden loten wel of niet opgenomen?
    ik heb deze morgen een berichtje naar delcampe gestuurd en na +- 7 uur na bericht van ontvangst heb ik nog geen respons
    wie kan mij helpen?
    delcampe waarschijnlijk niet want ze antwoorden niet
  • Account deleted
    Account deleted

0 messages

Belgium

wie heeft er nog problemen met de delcampe lister?
    wie kan mij helpen?
    ik zet +-130 loten op de lister van delcampe en verzend ze
    na ongeveer 70 loten doorgezonden te hebben krijg ik een foutmelding,met de keuze om af te sluiten of om verder te doen
    ik maak de keuze om verder te doen,op mijn schermverschijnt de lister terug doch ik kan niets meer doen en hij werkt niet verder, erger nog ik kan hem niet meer afsluiten ,zodoende blijft hij op mijn scherm staan
    bij nazicht op delcampe zijn er slechts 6 van de +- 70 doorgezonden loten opgenomen en niet de 6 eerste doch een volledige willekeur
    wart moet ik nu doen?
    als ik mijn computer afsluit ,ben ik dan de ingegeven loten op de lister kwijt?worden de doorgezonden loten wel of niet opgenomen?
    ik heb deze morgen een berichtje naar delcampe gestuurd en na +- 7 uur na bericht van ontvangst heb ik nog geen respons
    wie kan mij helpen?
    delcampe waarschijnlijk niet want ze antwoorden niet
    • Created on Feb 28, 2006 at 9:35 AM
    This information is no longer available because the user’s account has been deleted (GDPR)
  • rolge

34 messages

Belgium

This information is no longer available because the user’s account has been deleted (GDPR)
    • Created on Feb 28, 2006 at 9:57 AM
    bedankt voor uw reactie
    het probleem zit er ook in dat ik de lister niet kan afsluiten
    ik kan ook mijn computer niet afsluiten daar er nog een programma open staat
    het enige dat ik kan doen is de stekker uittrekken
    roland
  • Account deleted
    Account deleted

0 messages

Belgium

bedankt voor uw reactie
    het probleem zit er ook in dat ik de lister niet kan afsluiten
    ik kan ook mijn computer niet afsluiten daar er nog een programma open staat
    het enige dat ik kan doen is de stekker uittrekken
    roland
    • Created on Feb 28, 2006 at 10:49 AM
  • rolge

34 messages

Belgium

• Created on Feb 28, 2006 at 11:10 AM
    ok en bedankt
    het heeft niet gewerkt
    ik heb de stekker uitgetrokken om verdere problemen te vermijden
    er zijn slechts 8 loten verloren gegaan,dus dit viel nog mee
    ik heb ze opnieuw op de lister gezet en nog eens geprobeerd om ze door te zenden en het is nog gelukt ook
    nog een prettige dag verder
  • Account deleted
    Administrator
    Account deleted

0 messages

Belgium

ok en bedankt
    het heeft niet gewerkt
    ik heb de stekker uitgetrokken om verdere problemen te vermijden
    er zijn slechts 8 loten verloren gegaan,dus dit viel nog mee
    ik heb ze opnieuw op de lister gezet en nog eens geprobeerd om ze door te zenden en het is nog gelukt ook
    nog een prettige dag verder
    • Created on Feb 28, 2006 at 12:48 PM
  • rolge

34 messages

Belgium

• Created on Mar 7, 2006 at 4:52 AM
    hellow
    momenteel niet
    ik probeer het deze week nog een keer

Join the collectors community

Register Login