feedbacks

• Account deleted
    Account deleted

0 messages

Belgium

This information is no longer available because the user’s account has been deleted (GDPR)
  • filaboy

61 messages

Belgium

This information is no longer available because the user’s account has been deleted (GDPR)
    • Created on Nov 4, 2006 at 2:23 AM
    De gekochte loten kan je op verschillende plaatsen terugvinden.
    Via Mijn Delcampe - Afgelopen veilingen of Mijn berichten. Als ze op beide plaatsen verwijderd zijn word het iets lastiger.
    Je kan natuurlijk de koper ook een lijstje bezorgen van de gekochte loten. dan kan elk lot apart geopend worden en kan er via die weg een beoordeling gegeven worden.Dit neemt natuurlijk wel wat tijd in beslag.
  • Account deleted
    Account deleted

0 messages

Belgium

De gekochte loten kan je op verschillende plaatsen terugvinden.
    Via Mijn Delcampe - Afgelopen veilingen of Mijn berichten. Als ze op beide plaatsen verwijderd zijn word het iets lastiger.
    Je kan natuurlijk de koper ook een lijstje bezorgen van de gekochte loten. dan kan elk lot apart geopend worden en kan er via die weg een beoordeling gegeven worden.Dit neemt natuurlijk wel wat tijd in beslag.
    • Created on Nov 4, 2006 at 8:07 AM
  • kalf999

324 messages

Netherlands

• Created on Nov 4, 2006 at 10:12 AM
    Nog handiger is om naar "Mijn afgelopen verkopen" te gaan, klik op "Archief" en haal de verwijderde loten terug...

gr. Frans

Join the collectors community

Register Login