Afstempeling D24 (?) op zegel 9

• Account deleted
    Account deleted

0 messages

Belgium

This information is no longer available because the user’s account has been deleted (GDPR)
  • Account deleted
    Account deleted

0 messages

Belgium

This information is no longer available because the user’s account has been deleted (GDPR)
    • Created on 21 Jun 2005 at 20:28
  • coraxdel

123 messages

Belgium

• Created on 27 Jun 2005 at 13:00
    Er worden hier vragen gesteld over afstempelingen waarover een boek bestaat die nog onlangs door NIPA is uitgegeven.

Ik mag ervan uitgaan dat jullie dit boek hebben geraadpleegd.

Nu is de reden van deze reactie de volgende:

Ik heb enige tijd contact gehad met de uitgever van dit boek (maar met grote splijt en schaamte ben ik zijn email adres kwijt).

Deze heeft me laten weten dat er nog fouten zijn in het boek alsook vrij veel onduidelijkheden. Zo kan je afstempelingen vinden op zegels die eigenlijk te vroeg of te laat zijn volgens het boek.

Wat ik voorstel (omdat ik ook niet meer weet hoe dat ik het email adres van de uitgever heb gevonden) is dat jullie navraag doen via NIPA, ( Link (http) om dan met de uitgever rechtstreeks in contact te komen.

Deze zal antwoorden, maar heb geduld, het kan soms enkele weken duren, maar anderzijds kent hij zijn boel wel degelijk.

Groetjes en succes,
    Olivier
  • Account deleted
    Account deleted

0 messages

Belgium

Er worden hier vragen gesteld over afstempelingen waarover een boek bestaat die nog onlangs door NIPA is uitgegeven.

Ik mag ervan uitgaan dat jullie dit boek hebben geraadpleegd.

Nu is de reden van deze reactie de volgende:

Ik heb enige tijd contact gehad met de uitgever van dit boek (maar met grote splijt en schaamte ben ik zijn email adres kwijt).

Deze heeft me laten weten dat er nog fouten zijn in het boek alsook vrij veel onduidelijkheden. Zo kan je afstempelingen vinden op zegels die eigenlijk te vroeg of te laat zijn volgens het boek.

Wat ik voorstel (omdat ik ook niet meer weet hoe dat ik het email adres van de uitgever heb gevonden) is dat jullie navraag doen via NIPA, ( Link (http) om dan met de uitgever rechtstreeks in contact te komen.

Deze zal antwoorden, maar heb geduld, het kan soms enkele weken duren, maar anderzijds kent hij zijn boel wel degelijk.

Groetjes en succes,
    Olivier
    • Created on 28 Jun 2005 at 05:02
  • Account deleted
    Account deleted

0 messages

Belgium

• Created on 21 Jun 2005 at 20:28
  • delber

96 messages

Belgium

• Created on 3 Oct 2005 at 12:22
    de N° 9 is uitgegeven vanaf 01.06.1861.
    HERINNES is gesloten als Distributiekantoor op 01.06.1851
    MARIEMBOURG is slechts een Distributiekantoor geweest tot 01.06.1852, daar het dan een Ontvangkantoor werd.
    of blijft alleen nog de mogelijkheid over dat het een INGELMUNSTER zou zijn...
    doch gezien die "24" duidelijk niet overeenstemt met deze op afbeelding: N° 5 :Nipa p32, zal betreffende zegel van een "Derde" dan maar een stempel gekregen hebben...
    .....

hopelijk een hint... stempels verzamelen is niet zo moeilijk...wanneer men de moeite doet om ook eens wat literatuur er bij te nemen...
    mvg
    gilber Delrue
  • Account deleted
    Account deleted

0 messages

Belgium

de N° 9 is uitgegeven vanaf 01.06.1861.
    HERINNES is gesloten als Distributiekantoor op 01.06.1851
    MARIEMBOURG is slechts een Distributiekantoor geweest tot 01.06.1852, daar het dan een Ontvangkantoor werd.
    of blijft alleen nog de mogelijkheid over dat het een INGELMUNSTER zou zijn...
    doch gezien die "24" duidelijk niet overeenstemt met deze op afbeelding: N° 5 :Nipa p32, zal betreffende zegel van een "Derde" dan maar een stempel gekregen hebben...
    .....

hopelijk een hint... stempels verzamelen is niet zo moeilijk...wanneer men de moeite doet om ook eens wat literatuur er bij te nemen...
    mvg
    gilber Delrue
    • Created on 3 Oct 2005 at 14:19

Join the collectors community

Register Login