mancolijsten

• rito

7 Beiträge

Belgien

Ik ben reeds meer dan 40 jaren postzegelverzamelaar en zoek soms uren op deze site. Ik heb reeds heel wat postzegels kunnen vinden en ik feliciteer SEB dan ook met dit initiatief. Ik betreur echter dat er zelden een verzamelaar te vinden die gewoon een collega zoekt om te ruilen op basis van de catalogusprijs. Ik pleit dus eigenlijk voor een "nieuwe" rubriek op deze veilingsite waar iedere verzamelaar zijn/haar mancolijst kan publiceren. Na contactname kun je nog altijd de gewenste postzegels inscannen. Dit zou mijns inziens veel tijd en portkosten laten besparen. Zijn er nog verzamelaars die mijn idee delen?
    Je kan mij steeds bereiken op dewitatcaramaildotcom
  • Konto gelöscht
    Konto gelöscht

0 Beiträge

Belgien

Ik ben reeds meer dan 40 jaren postzegelverzamelaar en zoek soms uren op deze site. Ik heb reeds heel wat postzegels kunnen vinden en ik feliciteer SEB dan ook met dit initiatief. Ik betreur echter dat er zelden een verzamelaar te vinden die gewoon een collega zoekt om te ruilen op basis van de catalogusprijs. Ik pleit dus eigenlijk voor een "nieuwe" rubriek op deze veilingsite waar iedere verzamelaar zijn/haar mancolijst kan publiceren. Na contactname kun je nog altijd de gewenste postzegels inscannen. Dit zou mijns inziens veel tijd en portkosten laten besparen. Zijn er nog verzamelaars die mijn idee delen?
    • Erstellt am 31.05.2003 um 09:04
    Die Informationen sind nicht mehr verfügbar, da das Konto dieses Benutzers gelöscht wird (DSGVO-Grundverordnung).
  • rito

7 Beiträge

Belgien

Die Informationen sind nicht mehr verfügbar, da das Konto dieses Benutzers gelöscht wird (DSGVO-Grundverordnung).
    • Erstellt am 13.06.2003 um 15:33
    Je kan beter zelf je dubbele aanbieden bij Delcampe, zodat de andere mensen die kunnen vinden (maar laat AUB de zegeltjes die iedereen al heeft achterwege). De meeste verzamelaars (zoals ik) hebben duizenden zegels te kort, dus is het gewoon niet te doen om een mancolijst op te stellen!

Geachte,
    Ik mis slechts enkele honderden zegels, maar heb wel duizenden zegels dubbel. Zoals je zelf zegt, dat is gewoon niet te doen.
  • Konto gelöscht
    Konto gelöscht

0 Beiträge

Spanien

• Erstellt am 31.05.2003 um 09:04
  • Konto gelöscht
    Konto gelöscht

0 Beiträge

Belgien

• Erstellt am 19.07.2003 um 02:38

Werden Sie Mitglied der Sammler-Community!

Anmelden Einloggen