mancolijsten

• rito

7 messages

Belgique

Ik ben reeds meer dan 40 jaren postzegelverzamelaar en zoek soms uren op deze site. Ik heb reeds heel wat postzegels kunnen vinden en ik feliciteer SEB dan ook met dit initiatief. Ik betreur echter dat er zelden een verzamelaar te vinden die gewoon een collega zoekt om te ruilen op basis van de catalogusprijs. Ik pleit dus eigenlijk voor een "nieuwe" rubriek op deze veilingsite waar iedere verzamelaar zijn/haar mancolijst kan publiceren. Na contactname kun je nog altijd de gewenste postzegels inscannen. Dit zou mijns inziens veel tijd en portkosten laten besparen. Zijn er nog verzamelaars die mijn idee delen?
    Je kan mij steeds bereiken op dewitatcaramaildotcom
  • Compte supprimé
    Compte supprimé

0 message

Belgique

Ik ben reeds meer dan 40 jaren postzegelverzamelaar en zoek soms uren op deze site. Ik heb reeds heel wat postzegels kunnen vinden en ik feliciteer SEB dan ook met dit initiatief. Ik betreur echter dat er zelden een verzamelaar te vinden die gewoon een collega zoekt om te ruilen op basis van de catalogusprijs. Ik pleit dus eigenlijk voor een "nieuwe" rubriek op deze veilingsite waar iedere verzamelaar zijn/haar mancolijst kan publiceren. Na contactname kun je nog altijd de gewenste postzegels inscannen. Dit zou mijns inziens veel tijd en portkosten laten besparen. Zijn er nog verzamelaars die mijn idee delen?
    • Posté le 31 mai 2003 à 09:04
    Les informations ne sont plus disponibles car le compte de cet utilisateur est supprimé (Règlement RGPD)
  • rito

7 messages

Belgique

Les informations ne sont plus disponibles car le compte de cet utilisateur est supprimé (Règlement RGPD)
    • Posté le 13 juin 2003 à 15:33
    Je kan beter zelf je dubbele aanbieden bij Delcampe, zodat de andere mensen die kunnen vinden (maar laat AUB de zegeltjes die iedereen al heeft achterwege). De meeste verzamelaars (zoals ik) hebben duizenden zegels te kort, dus is het gewoon niet te doen om een mancolijst op te stellen!

Geachte,
    Ik mis slechts enkele honderden zegels, maar heb wel duizenden zegels dubbel. Zoals je zelf zegt, dat is gewoon niet te doen.
  • Compte supprimé
    Compte supprimé

0 message

Espagne

• Posté le 31 mai 2003 à 09:04
  • Compte supprimé
    Compte supprimé

0 message

Belgique

• Posté le 19 juil. 2003 à 02:38

Rejoignez la communauté des collectionneurs !

S'inscrire Se connecter