Niet ontvangen item.

• ilka

9 berichten

België

Hallo allen,

Mijn koper zegt dat hij zijn item niet heeft ontvangen, maar ik heb het wel opgestuurd!
    Verkoop op 18/09/2014, storting 4,75 euro ontvangen via Paypal op 19/08, verzending lot op 20/08/2014.
    Ik heb een klacht ingediend bij de Post: Klachten nr. 1-3809224436.
    Antwoord van de post: Ze kunnen de brief niet traceren daar het gaat over een gewoone zending.
    Na enkele mails met mijn koper heeft hij de gestorte som laten blokeren bij Paypal via een claim.
    Antwoord Delcampe: Spijtig genoeg is het niet mogelijk voor ons om tussen te komen in een transactie waar er sprake is van een moeilijkheid met de post.
    Mijn vraag: Graag voorstellen voor het oplossen van het probleem.

Met dank, Ilka.
  • eugie

20 berichten

Nederland

Hallo allen,

Mijn koper zegt dat hij zijn item niet heeft ontvangen, maar ik heb het wel opgestuurd!
    Verkoop op 18/09/2014, storting 4,75 euro ontvangen via Paypal op 19/08, verzending lot op 20/08/2014.
    Ik heb een klacht ingediend bij de Post: Klachten nr. 1-3809224436.
    Antwoord van de post: Ze kunnen de brief niet traceren daar het gaat over een gewoone zending.
    Na enkele mails met mijn koper heeft hij de gestorte som laten blokeren bij Paypal via een claim.
    Antwoord Delcampe: Spijtig genoeg is het niet mogelijk voor ons om tussen te komen in een transactie waar er sprake is van een moeilijkheid met de post.
    Mijn vraag: Graag voorstellen voor het oplossen van het probleem.

Met dank, Ilka.
    • Aangemaakt 19 okt 2014 op 05:09
    Dat gaat niet, u bent altijd de verliezende partij, geld kwijt en kaart kwijt.
    PayPal geeft kopersbescherming. dit is mij al 2 keer overkomen.
  • ilka

9 berichten

België

Dat gaat niet, u bent altijd de verliezende partij, geld kwijt en kaart kwijt.
    PayPal geeft kopersbescherming. dit is mij al 2 keer overkomen.
    • Aangemaakt 20 okt 2014 op 16:23
    Beste,
    Bedankt voor uw reactie.
    Ilka.

Word lid van de verzamelaars-community!

Registreren Aanmelden