GEZOCHT: Grammont....

• phh

4 berichten

België

Ik ben op zoek naar prentkaarten van Geraardsbergen (Grammont) uitgegeven door Th. L'Haire, photographe à Grammont

philippe.haegeman@worldonline.be
  • antverpia

8 berichten

België

Ik ben op zoek naar prentkaarten van Geraardsbergen (Grammont) uitgegeven door Th. L'Haire, photographe à Grammont

philippe.haegeman@worldonline.be
    • Aangemaakt 3 feb 2003 op 14:47
    heb er 1 gevonden is van 1913 en noemt sommet de la montagne,de rest is van walschaerts uit gramont
  • phh

4 berichten

België

heb er 1 gevonden is van 1913 en noemt sommet de la montagne,de rest is van walschaerts uit gramont
    • Aangemaakt 17 feb 2005 op 19:39
    Hallo, bedankt voor de reactie. Maar deze kaart is mij wel bekend. U mag natuurlijk steeds een scan doorsturen van de kaarten die u heeft. Mvg, Philippe
  • antverpia

8 berichten

België

Hallo, bedankt voor de reactie. Maar deze kaart is mij wel bekend. U mag natuurlijk steeds een scan doorsturen van de kaarten die u heeft. Mvg, Philippe
    • Aangemaakt 20 feb 2005 op 11:56
    heb een 10 tal kaarten van gramont de meeste zijn van 1911,van bertels en ste anne verkoop geen kaarten is verzameling groetjes
  • phh

4 berichten

België

heb een 10 tal kaarten van gramont de meeste zijn van 1911,van bertels en ste anne verkoop geen kaarten is verzameling groetjes
    • Aangemaakt 21 feb 2005 op 18:41
    Hallo, is het mogelijk een scan te krijgen van de achterzijde van de fotokaart (apotheek) van Geraardsbergen? Bent U eventueel bereid deze te ruilen voor een (foto)kaart die u interesseert. Zoja, welke streek zoekt u? Mvg, Philippe
  • antverpia

8 berichten

België

Hallo, is het mogelijk een scan te krijgen van de achterzijde van de fotokaart (apotheek) van Geraardsbergen? Bent U eventueel bereid deze te ruilen voor een (foto)kaart die u interesseert. Zoja, welke streek zoekt u? Mvg, Philippe
    • Aangemaakt 26 feb 2005 op 03:33
    hallo , deze kaart komt van mijn vader ik kan dus niet ruilen in zijn plaats ik daarentegen ben sterk geintereseerd in kaarten van antwerpen en scheepvaart ik ben wel steeds bereid om scans door te sturen als u een bepaalde kaart zoekt van grammont maar ik kan niet met u onderhandelen over de prijs dat laat ik aan mijn vader over met vriendelijke groeten
    geert

Word lid van de verzamelaars-community!

Registreren Aanmelden