Wat doen jullie met zo'n klant.

• yacintha

19 berichten

Nederland

Verkocht een munt aan een klant met plm 6000 feedbacks, 0 % negatief.

Wordt niet betaald ,Herinnering geen reactie . Nu plm maand na aankoop. Heeft nu 10 neg van 1 verkoper,

Bericht gedaan of er iets aan de hand is. In deze rare tijd weet je het maar nooit.

Mijn voorlopige keus wachtem, Motto : Je zult thuis komen van de IC en je hobby is ontsierd met Neg.Feedbacks.

Zie ik dat alleen zo.of doen jullie het anders,

mvg Herman
  • javaro1

37 berichten

België

Even wachten , koper kan in het ziekenhuis opgenomen zijn bvb .. of inernet probemen ... telefoonnummer ?? bel even ??
    Zoek naam op facebook en zoek contact .. op 1207.be naam en gemeente ingeven .. google de naam ..
    Ik geef na 2 weken 0% feedback en schrijf "Feedback wordt aangepast bij contactname of reactie " .. of zo ..
    Er is niet altijd kwade wil in het spel ...
    Suc6
  • javaro1

37 berichten

België

Even wachten , koper kan in het ziekenhuis opgenomen zijn bvb .. of inernet probemen ... telefoonnummer ?? bel even ??
    Zoek naam op facebook en zoek contact .. op 1207.be naam en gemeente ingeven .. google de naam ..
    Ik geef na 2 weken 0% feedback en schrijf "Feedback wordt aangepast bij contactname of reactie " .. of zo ..
    Suc6
  • yacintha

19 berichten

Nederland

Suc6
    • Aangemaakt 18 jun 2020 op 10:04
    Dank voor uw bericht. In dit geval betreft het een klant uit Duitsland. Ik vind de tijd te onwerkelijk om omwille een beetje commisiegeld een neg.uit te delen. En feedback aanpassen is mogelijk,bedankt voor de tip
  • javaro1

37 berichten

België

Je kan altijd een 'neutrale feedback' geven , en het lot annuleren, dan heb je uw commissie terug .. end good , all good

Word lid van de verzamelaars-community!

Registreren Aanmelden