Antwoorden op vragen

  • loodje

    25 mensajes

    Países Bajos

    Ben al een hele tijd op delcampe, wat me enorm opvalt en ook wel stoort is het feit dat er zelden of niet word gereageerd op vragen die in dit forum worden gesteld, dit is op zijn minst gezegd nogal onbeleefd ,dit hoort echt niet, misschien een goed idee om dit forum maar op te doeken, het voegt totaal niets toe.
  • johanfabri

    12 mensajes

    Bélgica

    Ben al een hele tijd op delcampe, wat me enorm opvalt en ook wel stoort is het feit dat er zelden of niet word gereageerd op vragen die in dit forum worden gesteld, dit is op zijn minst gezegd nogal onbeleefd ,dit hoort echt niet, misschien een goed idee om dit forum maar op te doeken, het voegt totaal niets toe.
    ik heb toch al enkele vragen beantwoord gekergen, maar wel veel kijkers.
  • filafun

    13 mensajes

    Países Bajos

    Het is heel spijtig om mee te maken hoe een prachtige site als Delcampe zich met een paar onbegrijpelijke maatregelen volkomen weet te vervreemden van zijn klanten.
    Loodje, ik snap dat er geen reactie op je vragen op dit forum komt. Want er zijn simpelweg geen begrijpelijke antwoorden...
    Om het anders te zeggen: wat ze aan het doen zijn is te dom voor woorden.
    Zo jammer.
    Afijn, ik ben mijn Ebay account maar weer tot leven aan het brengen.
    Er is steeds minder reden om met Delcampe te blijven werken.
  • loodje

    25 mensajes

    Países Bajos

    Het is heel spijtig om mee te maken hoe een prachtige site als Delcampe zich met een paar onbegrijpelijke maatregelen volkomen weet te vervreemden van zijn klanten.
    Loodje, ik snap dat er geen reactie op je vragen op dit forum komt. Want er zijn simpelweg geen begrijpelijke antwoorden...
    Om het anders te zeggen: wat ze aan het doen zijn is te dom voor woorden.
    Zo jammer.
    Afijn, ik ben mijn Ebay account maar weer tot leven aan het brengen.
    Er is steeds minder reden om met Delcampe te blijven werken.
    Ja, het is jammer om te zien wat er allemaal gebeurd op dc, eerst een paar jaar de prijzen flink omhoog geschroefd, gevolg dat mijn meeste kopers al jaren weg zijn, verkoop heel weinig, en een Dimitri die schijnbaar in zijn winterslaap is, daar hij zelden reageerd op vragen. Ik wacht het nog effe af, zien het wel, er zijn meer site,s. Maar beter word het er allemaal niet op.
  • trickgh

    184 mensajes

    Bélgica

    Het is heel spijtig om mee te maken hoe een prachtige site als Delcampe zich met een paar onbegrijpelijke maatregelen volkomen weet te vervreemden van zijn klanten.
    Loodje, ik snap dat er geen reactie op je vragen op dit forum komt. Want er zijn simpelweg geen begrijpelijke antwoorden...
    Om het anders te zeggen: wat ze aan het doen zijn is te dom voor woorden.
    Zo jammer.
    Afijn, ik ben mijn Ebay account maar weer tot leven aan het brengen.
    Er is steeds minder reden om met Delcampe te blijven werken.
    Inderdaad, niet alleen de kopers lopen weg, maar ook de verkopers.
  • jobehae

    5 mensajes

    Bélgica

    Al een tijdje aan het proberen met Easy Uploader, heel weinig hulp van Delcampe
    Het lukt maar er kunnen niet meer dan 10 loten door gestuurd worden, de beloofde grote aantallen lukt niet , het uploaden blokkeert aan de voorlaatste.
    Hierover een oplossing of antwoord sturen kent Dimitri blijkbaar niet.
    Easy Uploader is zo easy en complex dat het maar een beetje werkt, Lister was toch beter en sneller, en dit werkte zonder IT kennis en Exel.
    Denk om te veranderen naar Ebay.
  • jobehae

    5 mensajes

    Bélgica

    Al een tijdje aan het proberen met Easy Uploader, heel weinig hulp van Delcampe
    Het lukt maar er kunnen niet meer dan 10 loten door gestuurd worden, de beloofde grote aantallen lukt niet , het uploaden blokkeert aan de voorlaatste.
    Hierover een oplossing of antwoord sturen kent Dimitri blijkbaar niet.
    Easy Uploader is zo easy en complex dat het maar een beetje werkt, Lister was toch beter en sneller, en dit werkte zonder IT kennis en Exel.
    Denk om te veranderen naar Ebay.
    nog altijd aan het proberen met Easy Uploader, de grote ramp tot overmaat.
    Wanneer ik upload blokeerd het bij de foto's , er onder staat " kan enige tijd duren" maar toch geen 5 minuten of langer.
    Wanneer je het meld zeker al enkele malen gedaan , antwoorden ze niet.

    Waarom moest Lister weg dit werkte prima zonder problemen en was niet zo complex
  • jacques19

    35 mensajes

    Países Bajos

    nog altijd aan het proberen met Easy Uploader, de grote ramp tot overmaat.
    Wanneer ik upload blokeerd het bij de foto's , er onder staat " kan enige tijd duren" maar toch geen 5 minuten of langer.
    Wanneer je het meld zeker al enkele malen gedaan , antwoorden ze niet.

    Waarom moest Lister weg dit werkte prima zonder problemen en was niet zo complex
    Easy uploader is inderdaad niet "easy" maar het werkt wel.
    Mij lukt het om meer dan 100 artikelen in 1 keer te verzenden.
    Het nadeel is dat je alleen geholpen kunt worden indien de
    ondersteuning precies kan zien wat er gebeurd indien het
    uploaden stopt. Ikzelf zou het zo zien (na ook de nodige
    problemen) maar dan moeten we toch even met beeld communiceren
    of tenminste via de telefoon.
    Dat mag niet want dan gaan we elkaars emailadres kennen.
    Hoe dat verder moet weet ik niet....

Únese a la comunidad de coleccionistas

Inscripción Identificarse