Verbetersuggesties en 2e rangs-Delcampers

• robbydutch

138 messages

Netherlands

Beste mededelcampers,

Aangezien het de bedoeling van deze rubriek is om positieve suggesties te geven ter verbetering van deze site, heb ik als beginnende Delcamper een paar suggesties, waar ik graag de mening van anderen over zou horen:
    1) Ik heb het gevoel dat er 1e-rangs- en 2e-rangs-Delcampers zijn (degenen die ondergebracht zijn in "Overige verzamelingen"). Het zou prettig zijn als de overige verzamelingen ook opgenomen werden in het hoofdmenu, zodat het zoeken voor de kopers eenvoudiger wordt. Een categorie als "Muziek" zou toch zeker niet onder overige verzamelingen moeten staan.
    2) Een zoekfunctie binnen de loten in de winkels (en niet alleen in de titels) zou de verkoop zeer kunnen bevorderen.
    3) Een mogelijkheid om zelf categorieën binnen je winkel te maken.
    4) Een gebruiksvriendelijke Lister. (een goede opmaak van de loten is via deze Lister onmogelijk)
    5) De mogelijkheid om loten in meerdere categorieën te plaatsen
    6) Meer ruimte bij "Mijn parameters" (bericht). Deze ruimte is zelfs niet genoeg om een overzicht van de portokosten te vermelden.
    7) Graag 2 of 3 aparte winkelpagina's voor extra informatie aan de kopers.
    8) Een goede afhandelingsfunctie voor verkochte loten.
    9) Het logo van de verkoper op zijn (winkel)homepage.

Er zijn ongetwijfeld nog meer verbeteringen denkbaar, maar dit lijkt me voorlopig gernoeg

Graag reacties! :beer:
  • Account deleted
    Account deleted

0 messages

Belgium

Beste mededelcampers,

Aangezien het de bedoeling van deze rubriek is om positieve suggesties te geven ter verbetering van deze site, heb ik als beginnende Delcamper een paar suggesties, waar ik graag de mening van anderen over zou horen:
    1) Ik heb het gevoel dat er 1e-rangs- en 2e-rangs-Delcampers zijn (degenen die ondergebracht zijn in "Overige verzamelingen"). Het zou prettig zijn als de overige verzamelingen ook opgenomen werden in het hoofdmenu, zodat het zoeken voor de kopers eenvoudiger wordt. Een categorie als "Muziek" zou toch zeker niet onder overige verzamelingen moeten staan.
    2) Een zoekfunctie binnen de loten in de winkels (en niet alleen in de titels) zou de verkoop zeer kunnen bevorderen.
    4) Een gebruiksvriendelijke Lister. (een goede opmaak van de loten is via deze Lister onmogelijk)
    6) Meer ruimte bij "Mijn parameters" (bericht). Deze ruimte is zelfs niet genoeg om een overzicht van de portokosten te vermelden.

Er zijn ongetwijfeld nog meer verbeteringen denkbaar, maar dit lijkt me voorlopig gernoeg

• Created on Sep 11, 2006 at 5:34 AM
    This information is no longer available because the user’s account has been deleted (GDPR)
  • robbydutch

138 messages

Netherlands

This information is no longer available because the user’s account has been deleted (GDPR)
    • Created on Sep 11, 2006 at 7:00 AM
    Ik wil inderdaad graag een zoekfunctie die binnen de beschrijvingen zoekt. Handig voor kopers die een bepaalde track zoeken, maar niet weten op welke LP deze track voorkomt.
  • @webmaster
    Administrator

6983 messages

Belgium

Beste mededelcampers,

• Created on Sep 11, 2006 at 5:34 AM
    Beste Robbydutch & Moondude,

1) Inderdaad en tot mijn spijt. Vijf jaren geleden was de site alleen voor filatelie gemaakt, dan kwamen postkaarten, munten, en andere verzamelingen bij. De site is nog aan't grooien en elke stap proberen we in de goede richting te doen.

2) Een zoekfunctie bestaat in de Club+ Gold winkels. Maar onze zoekmogelijkheid werkt niet meer in de beschrijving. Het is mijn eigen keuze... sinds deze verandering was de site heel sneller

3) Dat bestaat niet in onze projecten voor komende maanden. Misschien later ?

4) Zoals de site, de Lister moet altijd beter worden.

5) Dat is voorgezien. Misschien wel voor januar.

6) Ik denk dat er geen limiet daar bestaat. Kunt u een beetje uitleggen ?

7) Genoteerd

8) Nog enkele dagen wachten ;)

9) Zoals 8)

Beste groeten, Sebastien Delcampe
  • robbydutch

138 messages

Netherlands

Beste Robbydutch & Moondude,

1) Inderdaad en tot mijn spijt. Vijf jaren geleden was de site alleen voor filatelie gemaakt, dan kwamen postkaarten, munten, en andere verzamelingen bij. De site is nog aan't grooien en elke stap proberen we in de goede richting te doen.

2) Een zoekfunctie bestaat in de Club+ Gold winkels. Maar onze zoekmogelijkheid werkt niet meer in de beschrijving. Het is mijn eigen keuze... sinds deze verandering was de site heel sneller

3) Dat bestaat niet in onze projecten voor komende maanden. Misschien later ?

4) Zoals de site, de Lister moet altijd beter worden.

5) Dat is voorgezien. Misschien wel voor januar.

6) Ik denk dat er geen limiet daar bestaat. Kunt u een beetje uitleggen ?

7) Genoteerd

8) Nog enkele dagen wachten ;)

9) Zoals 8)

Beste groeten, Sebastien Delcampe
    • Created on Sep 12, 2006 at 2:50 PM
    Hartelijk dank voor deze (toch grotendeels positieve) reacties.
    We wachten in spanning af wat voor moois ons te wachten staat!
    Wat punt 6 betreft: De ruimte beperkt zich tot een A4tje. Niet voor wat je er op kunt schrijven, maar voor hetgeen zichtbaar gemaakt wordt op de site en bij de loten.
    De rest wordt op een of andere manier gewoon weggelaten. (zo zijn mijn portokosten voor kopers van LP's buiten Europa niet zichtbaar, hoewel ze er wel degelijk opstaan ????)
    De optie "volgende pagina" werkt ook niet als zodanig. Deze wekt de indruk een volgende pagina te kunnen aanmaken en doet niets anders dan de eerste pagina wissen.
    Ik heb al verschillende pogingen ondernomen, maar wil ik mijn informatie een beetje aantrekkelijk vermelden, dan lukt dat echt niet binnen de nu toegestane ruimte. Hopelijk kan dit veranderd worden.

Robbydutch

Join the collectors community

Register Login