Berichten van verkoop of aankoop

• fila_boutersem

148 messages

Belgium

Besten allemaal,

Ik ontvang praktisch geen berichten meer van verkochte of aangekochte loten. De berichten staan wel op de site, doch bij mij komen ze niet toe.
    Ben ik alleen of zijn er nog leden die dit ondervinden.
    Mijn provider is Telenet, misschien aanzien zij deze berichten als spam ?
    Of zijn het de problemen op de site die hiervoor aansprakelijk zijn ?
    Het is in ieder geval niet aangenaam.
    Bedankt voor uw eventuele antwoorden.
    Vriendelijke groeten en een aangenaam weekend,

Gilbert

:beer:
  • Account deleted
    Account deleted

0 messages

Belgium

Besten allemaal,

Ik ontvang praktisch geen berichten meer van verkochte of aangekochte loten. De berichten staan wel op de site, doch bij mij komen ze niet toe.

Gilbert

• Created on Feb 16, 2007 at 3:02 PM
    This information is no longer available because the user’s account has been deleted (GDPR)
  • fila_boutersem

148 messages

Belgium

This information is no longer available because the user’s account has been deleted (GDPR)
    • Created on Feb 16, 2007 at 3:35 PM
    Hallo Freddy,

Bedankt voor uw antwoord.
    Het zal Telenet weeral wel zijn die deze berichten als spam beschouwd.
    Ik heb al ondervonden dat wanneer het logo van Delcampe aanwezig is in een bericht, ze dit als spam beschouwen.
    Vriendelijke groeten,

Gilbert
  • stefanstefke

309 messages

Belgium

Besten allemaal,

Gilbert

krijg alles toe, doch soms met veel vertraging, soms enkele uren (3 tot 4 uur) en dit toch als gold lid, zou dit sneller moeten.

provider belgacom

mvg

stef
  • fila_boutersem

148 messages

Belgium

krijg alles toe, doch soms met veel vertraging, soms enkele uren (3 tot 4 uur) en dit toch als gold lid, zou dit sneller moeten.

provider belgacom

mvg

stef
    • Created on Feb 17, 2007 at 12:42 AM
    Goede morgen Stef en iedereen,

Ik ondervind nu dat het niet aan mijn provider ligt :
    Deze nacht 17-02 om 0:44 heb ik de 2 resterende berichten ontvangen van een verkoop van 3 loten die afgelopen zijn op 13-02 om 09:46 en 09:47.
    Dus met meer dan 3 dagen vertraging.
    Ondertussen is deze verkoop van 3 loten al volledig afgewerkt ; betaald en verzonden.

Het is precies dat er slechts 1 bericht onmiddellijk verzonden wordt indien het een reeks van verkopen aan eenzelfde lid betreft.

In afwachting van het terug normaal functioneren van de site raad ik iedereen aan om goed te verifiëren in "Mijn Delcampe", daar staat alles correct.

Vriendelijke groeten,

Gilbert
  • Account deleted
    Account deleted

0 messages

Belgium

provider belgacom

mvg

stef
    • Created on Feb 17, 2007 at 12:42 AM
  • Account deleted
    Account deleted

0 messages

Belgium

Goede morgen Stef en iedereen,

Ik ondervind nu dat het niet aan mijn provider ligt :
    Deze nacht 17-02 om 0:44 heb ik de 2 resterende berichten ontvangen van een verkoop van 3 loten die afgelopen zijn op 13-02 om 09:46 en 09:47.
    Dus met meer dan 3 dagen vertraging.
    Ondertussen is deze verkoop van 3 loten al volledig afgewerkt ; betaald en verzonden.

Het is precies dat er slechts 1 bericht onmiddellijk verzonden wordt indien het een reeks van verkopen aan eenzelfde lid betreft.

In afwachting van het terug normaal functioneren van de site raad ik iedereen aan om goed te verifiëren in "Mijn Delcampe", daar staat alles correct.

Vriendelijke groeten,

Gilbert
    • Created on Feb 17, 2007 at 2:55 AM
  • Account deleted
    Account deleted

0 messages

Belgium

Besten allemaal,

Gilbert

• Account deleted
    Account deleted

0 messages

Belgium

• Created on Feb 18, 2007 at 2:51 AM
  • Account deleted
    Account deleted

0 messages

Belgium

• Created on Feb 26, 2007 at 2:35 PM
  • Account deleted
    Account deleted

0 messages

Belgium

Besten allemaal,

Gilbert

• stefanstefke

309 messages

Belgium

• Created on Mar 8, 2007 at 2:17 PM
    Goede morgen iedereen,

gisteravond 23.00 uur iets gekocht, veiling afgelopen, :D

nu 10.00 uur maandag staat object nog steeds in lopende veilingen en is er nog geen mail verstuurd van gekochte veiling.

Heb al gehad dat het 1 a 2 uur duurde vooraleer het overgeschreven werd naar gewonnen veilingen, maar nooit zolang . :dunno:

nog iemand problemen?? :help:

stefan
  • molen

12 messages

Belgium

Goede morgen iedereen,

nu 10.00 uur maandag staat object nog steeds in lopende veilingen en is er nog geen mail verstuurd van gekochte veiling.

Heb al gehad dat het 1 a 2 uur duurde vooraleer het overgeschreven werd naar gewonnen veilingen, maar nooit zolang . :dunno:

stefan
    • Created on Mar 12, 2007 at 4:55 AM
    Goedemorgen,

Ik heb inderdaad dezelfde "problemen?", als je dit zo wil noemen.
    Het heeft echter niets te maken met telenet, belgacom of om het even welke provider.
    De problemen komen door het inorme succes van Delcampe en hierdoor alleen.
    Vergeet niet dat we inmiddels al de kaap van de 174.000 leden voorbij zijn.
    Het gaat dus razend snel.
    Al die leden willen kopen, verkopen, rondneuzen, berichten ontvangen en versturen....
    Dit zorgt voor een enorme verkeersstroom aan informatie die door de servers moet worden verwerkt en dit resulteert dus in de vertragingen.
    Wie de informatiebrief van de site, die op 07-03-07 werd verstuurd, aandachtig las zal alles wel kunnen begrijpen.
    We zullen wellicht tot einde april of begin mei het nodige geduld moeten opbrengen.
    Intussen zal het alleen maar erger worden.
    Ik weet het; we hebben in onze moderne maatschappij alles uitgenomen tijd (lees: geduld), maar een investering in technische topapparatuur en de integratie ervan eist de nodige tijd.
    Komt erbij dat Delcampe met Amerikaanse servers werkt en die zijn dit weekend overgeschakeld naar het zomeruur.
    Gevolg: nogal wat vragen bij heel wat leden.
    Voor zij die het gedeelte " De Site soms traag ? ... de oplossingen komen eraan !
    " van de informatiebrief (maart 2007) niet hebben gelezen zet ik hieronder nogmaals de tekst.
    Zo, geduld is een schone deugt is hier van toepassing.

Groetjes en veel geluk.

Website: Link (http)

PS: De eerste verkoopmails beginnen nu stilletjes aan binnen te lopen. Ik vind dit in de gegeven omstandigheden reeds een succes.

HIER VOLGT DE TEKST VAN SEBASTIEN UIT DE INFORMATIEBRIEF MAART 2007:

Beste leden,

De meest frequente gebruikers onder u hebben kunnen vaststellen dat de site op zekere ogenblikken traag kan zijn !

Dit is het losgeld voor het succes; u bent meer en meer talrijk om ons te bezoeken !

... en dit is goed zo, onze gemeenschap groeit !

De moeilijkste periode situeert zich tussen 17u en 21u (uur van Parijs). Op dat ogenblik, zoals op de autowegen op spitsuur, vertraagt een grote toename van bezoekers het geheel van de trafiek.

Vanzelfsprekend grijpen wij in om de toestand te verbeteren. Verleden maand kon een bijkomende server geïnstalleerd worden. Deze heeft al het verkeer goed vloeiend gemaakt.

Wij zijn er ons echter van bewust dat er nog te doen valt, en nemen de maatregelen om nog meer vooruit te gaan. Wij bereiden in feite een belangrijke investering voor die zal toelaten om de huidige capaciteit van onze servers aanzienlijk te verhogen.

Wij wachten slechts nog op de laatste offertes van leveranciers om te vergelijken en de nieuwe servers te bestellen. Het is dus nog tussen de 4 en 8 weken geduld uitoefenen tot dat de belangrijkste servers zullen geïnstalleerd zijn. Dit is de nodige tijd voor de montage, levering, installatie, en tot slot de configuratie van de machines.

Wij zijn, zoals u, ongeduldig om dit allemaal te zien werken, en goed te zien werken !

Tot dan, geven we u de goede raad:

1° Tracht onze site te bezoeken tijdens de uren dat er het minste bezoekers zijn (buiten de tijdspanne 17u-21u, uur van Parijs).

2° Wacht niet tot de laatste seconde om te bieden op een lot dat u graag zou hebben !

Wij danken u voor uw geduld.

... onze oudste en trouwe leden weten al dat het goed zal beloond worden !

Met vriendelijke groeten, Sébastien Delcampe

• stefanstefke

309 messages

Belgium

Goedemorgen,

Ik heb inderdaad dezelfde "problemen?", als je dit zo wil noemen.
    Het heeft echter niets te maken met telenet, belgacom of om het even welke provider.
    De problemen komen door het inorme succes van Delcampe en hierdoor alleen.
    Vergeet niet dat we inmiddels al de kaap van de 174.000 leden voorbij zijn.
    Het gaat dus razend snel.
    Al die leden willen kopen, verkopen, rondneuzen, berichten ontvangen en versturen....
    Dit zorgt voor een enorme verkeersstroom aan informatie die door de servers moet worden verwerkt en dit resulteert dus in de vertragingen.
    Wie de informatiebrief van de site, die op 07-03-07 werd verstuurd, aandachtig las zal alles wel kunnen begrijpen.
    We zullen wellicht tot einde april of begin mei het nodige geduld moeten opbrengen.
    Intussen zal het alleen maar erger worden.
    Ik weet het; we hebben in onze moderne maatschappij alles uitgenomen tijd (lees: geduld), maar een investering in technische topapparatuur en de integratie ervan eist de nodige tijd.
    Komt erbij dat Delcampe met Amerikaanse servers werkt en die zijn dit weekend overgeschakeld naar het zomeruur.
    Gevolg: nogal wat vragen bij heel wat leden.
    Voor zij die het gedeelte " De Site soms traag ? ... de oplossingen komen eraan !
    " van de informatiebrief (maart 2007) niet hebben gelezen zet ik hieronder nogmaals de tekst.
    Zo, geduld is een schone deugt is hier van toepassing.

Groetjes en veel geluk.

Website: Link (http)

PS: De eerste verkoopmails beginnen nu stilletjes aan binnen te lopen. Ik vind dit in de gegeven omstandigheden reeds een succes.

HIER VOLGT DE TEKST VAN SEBASTIEN UIT DE INFORMATIEBRIEF MAART 2007:

Beste leden,

De meest frequente gebruikers onder u hebben kunnen vaststellen dat de site op zekere ogenblikken traag kan zijn !

Dit is het losgeld voor het succes; u bent meer en meer talrijk om ons te bezoeken !

... en dit is goed zo, onze gemeenschap groeit !

De moeilijkste periode situeert zich tussen 17u en 21u (uur van Parijs). Op dat ogenblik, zoals op de autowegen op spitsuur, vertraagt een grote toename van bezoekers het geheel van de trafiek.

Vanzelfsprekend grijpen wij in om de toestand te verbeteren. Verleden maand kon een bijkomende server geïnstalleerd worden. Deze heeft al het verkeer goed vloeiend gemaakt.

Wij zijn er ons echter van bewust dat er nog te doen valt, en nemen de maatregelen om nog meer vooruit te gaan. Wij bereiden in feite een belangrijke investering voor die zal toelaten om de huidige capaciteit van onze servers aanzienlijk te verhogen.

Wij wachten slechts nog op de laatste offertes van leveranciers om te vergelijken en de nieuwe servers te bestellen. Het is dus nog tussen de 4 en 8 weken geduld uitoefenen tot dat de belangrijkste servers zullen geïnstalleerd zijn. Dit is de nodige tijd voor de montage, levering, installatie, en tot slot de configuratie van de machines.

Wij zijn, zoals u, ongeduldig om dit allemaal te zien werken, en goed te zien werken !

Tot dan, geven we u de goede raad:

1° Tracht onze site te bezoeken tijdens de uren dat er het minste bezoekers zijn (buiten de tijdspanne 17u-21u, uur van Parijs).

2° Wacht niet tot de laatste seconde om te bieden op een lot dat u graag zou hebben !

Wij danken u voor uw geduld.

... onze oudste en trouwe leden weten al dat het goed zal beloond worden !

Met vriendelijke groeten, Sébastien Delcampe

• Created on Mar 12, 2007 at 5:57 AM
    Beste Molen

Dank u voor de zeer volledige uitleg. :applause:

ondertussen "probleem" al opgelost. :D en mails toegekregen

mvg

Stefan
  • jandorie

60 messages

Belgium

Besten allemaal,

Gilbert

De laatste weken zijn de problemen alleen aan Delcampe te wijten... Sommige berichten van verkochte of gekochte loten komen pas na 1 week of zelfs helemaal niet door. De site is zo onstabiel als de pest, er is bijna niet meer mee te werken. Ik kreeg vanmorgen bericht van een lot dat ik vorige week gekocht had... Ook de verkoper heeft het nu pas gekregen.

Ik hoop dat Delcampe stopt met aanbieden van nieuwe faciliteiten waar niemand (van de echte verzamelaars) op zit te wachten en alles, maar dan ook alles in het werk stelt om de site terug werkbaar te maken. Ik heb alvast mijn Gold abonnement opgezegd, hoe meer ik betaal hoe slechter de service die ik krijg. Jammer. :angryfire: :angryfire: :crying2:

Zij die denken dat telenet hun berichten als spam buitengooien: gewoon even bellen naar Telenet om hun filter af te zetten en dan krijg je alles opnieuw door (ook echte spam). maar dat los je dan weer op door zelf een spamfiltertje op te zetten.

• Account deleted
    Account deleted

0 messages

Belgium

Goede morgen iedereen,

stefan
    • Created on Mar 12, 2007 at 4:55 AM
  • Account deleted
    Administrator
    Account deleted

0 messages

Belgium

De laatste weken zijn de problemen alleen aan Delcampe te wijten... Sommige berichten van verkochte of gekochte loten komen pas na 1 week of zelfs helemaal niet door. De site is zo onstabiel als de pest, er is bijna niet meer mee te werken. Ik kreeg vanmorgen bericht van een lot dat ik vorige week gekocht had... Ook de verkoper heeft het nu pas gekregen.

Ik hoop dat Delcampe stopt met aanbieden van nieuwe faciliteiten waar niemand (van de echte verzamelaars) op zit te wachten en alles, maar dan ook alles in het werk stelt om de site terug werkbaar te maken. Ik heb alvast mijn Gold abonnement opgezegd, hoe meer ik betaal hoe slechter de service die ik krijg. Jammer. :angryfire: :angryfire: :crying2:

Zij die denken dat telenet hun berichten als spam buitengooien: gewoon even bellen naar Telenet om hun filter af te zetten en dan krijg je alles opnieuw door (ook echte spam). maar dat los je dan weer op door zelf een spamfiltertje op te zetten.

• Created on Mar 22, 2007 at 3:13 AM

Join the collectors community

Register Login