niet betaald object

• Account deleted
    Account deleted

0 messages

Belgium

This information is no longer available because the user’s account has been deleted (GDPR)
  • stefanstefke

309 messages

Belgium

This information is no longer available because the user’s account has been deleted (GDPR)
    • Created on Mar 24, 2006 at 11:47 PM
    u logt eerst in via mijn delcampe.

Op de linker rij staat, Mijn betaling aan D.
    Klik op : niet verkochte loten,

daar kan je niet verkochte loten ingeven, veilingnummer + redenen

dan hoef je geen commissie te betalen.

Je kan dit doen tot 3 maand na de verkoop.
    Soms zijn leden op verlof , waardoor ze niet kunnen antwoorden of verzenden ze geld (cash).
    Geduld is de boodschap.

Meestal geef ik pas een 2de mail na 1 maand na verkoop.

mvg

stefanstefke
  • Account deleted
    Account deleted

0 messages

Belgium

• Created on Mar 24, 2006 at 11:47 PM
  • filaboy

61 messages

Belgium

• Created on Mar 25, 2006 at 5:00 AM
    Ik stuur zelf meestal 3 à 4 mails ter herinnering ( met een tussentijd van 1 week ) alvorens ik over ga tot een negatieve beoordeling.Soms zijn de kopers inderdaad op vakantie , ziek of afwezig wegens nog andere redenen. Ik kijk meestal ook even na of de koper verder nog actief is geweest op de site of dat hij aan andere verkopers betalingen heeft uitgevoerd.
  • Account deleted
    Account deleted

0 messages

Belgium

Ik stuur zelf meestal 3 à 4 mails ter herinnering ( met een tussentijd van 1 week ) alvorens ik over ga tot een negatieve beoordeling.Soms zijn de kopers inderdaad op vakantie , ziek of afwezig wegens nog andere redenen. Ik kijk meestal ook even na of de koper verder nog actief is geweest op de site of dat hij aan andere verkopers betalingen heeft uitgevoerd.
    • Created on Mar 25, 2006 at 5:49 AM

Join the collectors community

Register Login