niet betaald object

• Konto gelöscht
    Konto gelöscht

0 Beiträge

Belgien

Die Informationen sind nicht mehr verfügbar, da das Konto dieses Benutzers gelöscht wird (DSGVO-Grundverordnung).
  • stefanstefke

309 Beiträge

Belgien

Die Informationen sind nicht mehr verfügbar, da das Konto dieses Benutzers gelöscht wird (DSGVO-Grundverordnung).
    • Erstellt am 24.03.2006 um 23:47
    u logt eerst in via mijn delcampe.

Op de linker rij staat, Mijn betaling aan D.
    Klik op : niet verkochte loten,

daar kan je niet verkochte loten ingeven, veilingnummer + redenen

dan hoef je geen commissie te betalen.

Je kan dit doen tot 3 maand na de verkoop.
    Soms zijn leden op verlof , waardoor ze niet kunnen antwoorden of verzenden ze geld (cash).
    Geduld is de boodschap.

Meestal geef ik pas een 2de mail na 1 maand na verkoop.

mvg

stefanstefke
  • Konto gelöscht
    Konto gelöscht

0 Beiträge

Belgien

• Erstellt am 24.03.2006 um 23:47
  • filaboy

61 Beiträge

Belgien

• Erstellt am 25.03.2006 um 05:00
    Ik stuur zelf meestal 3 à 4 mails ter herinnering ( met een tussentijd van 1 week ) alvorens ik over ga tot een negatieve beoordeling.Soms zijn de kopers inderdaad op vakantie , ziek of afwezig wegens nog andere redenen. Ik kijk meestal ook even na of de koper verder nog actief is geweest op de site of dat hij aan andere verkopers betalingen heeft uitgevoerd.
  • Konto gelöscht
    Konto gelöscht

0 Beiträge

Belgien

Ik stuur zelf meestal 3 à 4 mails ter herinnering ( met een tussentijd van 1 week ) alvorens ik over ga tot een negatieve beoordeling.Soms zijn de kopers inderdaad op vakantie , ziek of afwezig wegens nog andere redenen. Ik kijk meestal ook even na of de koper verder nog actief is geweest op de site of dat hij aan andere verkopers betalingen heeft uitgevoerd.
    • Erstellt am 25.03.2006 um 05:49

Werden Sie Mitglied der Sammler-Community!

Anmelden Einloggen