Delcampe Pay is broken over 3 weeks now

• harry999

6 messages

Canada

For those who fund your Delcampe Pay account with VISA, this has been broken for at least three weeks already.
    I've received excuses from Support, but nothing is being done nor has Delcampe offered me any workable solution to pay sellers for their sales.

I understand the problem is with the payment processor, however, it is entirely inexcusable for a payment processor to not fix a bug over 3 weeks. They should be working on this 24/7. If PayPal was down for 3 weeks, I bet people would be fired over it by now.

Delcampe - Please put pressure on your suppliers to fix their issues or fire them and find a competent alternative. Also, Delcampe should be alerting members about this issue, rather than leaving it up to individual members to explain it to each seller. Your Customer Service is missing on this one..

En français
    Pour ceux qui approvisionnent votre compte Delcampe Pay avec VISA, cela est en panne depuis au moins trois semaines déjà.
    J'ai reçu des excuses du Support, mais rien n'est fait et Delcampe ne m'a proposé aucune solution viable pour rémunérer les vendeurs pour leurs ventes.

Je comprends que le problème vient du processeur de paiement, cependant, il est tout à fait inexcusable pour un processeur de paiement de ne pas corriger un bogue pendant 3 semaines. Ils devraient travailler dessus 24h/24 et 7j/7. Si PayPal était en panne pendant 3 semaines, je parie que les gens seraient licenciés maintenant.

Delcampe - Veuillez faire pression sur vos fournisseurs pour qu'ils règlent leurs problèmes ou les licencient et trouvent une alternative compétente. Aussi, Delcampe devrait alerter les membres sur ce problème, plutôt que de laisser aux membres individuels le soin de l'expliquer à chaque vendeur. Votre service client est manquant sur celui-ci..
  • @marion
    Administrator

578 messages

Belgium

Hello,

We have received your email and an answer has been given to you.

Please note that during this festive period, our team is reduced in size. Our response time will therefore be longer than usual. Thank you for your understanding.

If you have questions, we invite you to ask them answering to the email we sent you.

Thank you for your understanding and patience.

Kind regards,

Marion - Delcampe Customer Service

Join the collectors community

Register Login