Overzicht Editions Nels

• Konto gelöscht
    Konto gelöscht

0 Beiträge

Belgien

Die Informationen sind nicht mehr verfügbar, da das Konto dieses Benutzers gelöscht wird (DSGVO-Grundverordnung).
  • geotruffaut

2997 Beiträge

Belgien

Die Informationen sind nicht mehr verfügbar, da das Konto dieses Benutzers gelöscht wird (DSGVO-Grundverordnung).
    • Erstellt am 01.10.2007 um 11:13
    Hallo,

Ik denk niet dat u zoiets zult vinden; Dat zou immers een indrukwekkende lijst zijn! Er bestaan wel hier en daar overzichtjes van bepaalde gemeenten, opgesteld door clubs of individuen.
    Nels was zowel drukker als uitgever. Zo zul je kaartjes tegenkomen met het logo van Nels en een andere uitgever. Voor Oostende bv zijn er niet minder dan 23 uitgevers van Nels kaartjes (en wie weet misschien wel meer).
    Nels was actief van 1899 tot 1913, daarna werd het Nels-Thill.

mvg

Georges
  • Konto gelöscht
    Konto gelöscht

0 Beiträge

Belgien

• Erstellt am 01.10.2007 um 11:13
  • Konto gelöscht
    Konto gelöscht

0 Beiträge

Belgien

• Erstellt am 01.10.2007 um 15:22
  • Gepetto50

6874 Beiträge

Belgien

• Erstellt am 02.10.2007 um 16:19
    Hallo. Ik heb een boek "Oude anzichtkaarten van België Kataloog" van Rostenne met de lijsten van Nels. Hier een scan van de postkaarten van Mechelen.

Ik werk met de Webmaster op de site "Le carnet" en ik zoek alle de nummers van de D.V.D. poskaarten.

Mvg, Gepetto :beer:
  • Gepetto50

6874 Beiträge

Belgien

Hallo. Ik heb een boek "Oude anzichtkaarten van België Kataloog" van Rostenne met de lijsten van Nels. Hier een scan van de postkaarten van Mechelen.

Ik werk met de Webmaster op de site "Le carnet" en ik zoek alle de nummers van de D.V.D. poskaarten.

• Erstellt am 02.10.2007 um 17:10
    Hallo.

DANK U :dunno:
  • Konto gelöscht
    Konto gelöscht

0 Beiträge

Belgien

• Erstellt am 02.10.2007 um 17:10
  • Gepetto50

6874 Beiträge

Belgien

• Erstellt am 08.10.2007 um 04:15
    Hallo, het spijt me voor mijn vertaling.
    D.V.D., Desire Van Dantzig, heeft uitgeeft ongeveer 9000 Belgische kaarten en andere moeilijk te vinden voor andere landen, maar weinig, in 9 series van 1000 kaarten, van 5000 tot 13000. Ik heb reeds de titels van 8000 kaarten ongeveer, en ik zoek een maximum van scans voor mijn documentatie, ik vind veel ervan op Delcampe in de partijen in verkoop, ik kan niet alles kopen.
    Ongeveer 1900-1906.

Vriendelijke groeten, Gepetto
  • Konto gelöscht
    Konto gelöscht

0 Beiträge

Belgien

Hallo, het spijt me voor mijn vertaling.
    D.V.D., Desire Van Dantzig, heeft uitgeeft ongeveer 9000 Belgische kaarten en andere moeilijk te vinden voor andere landen, maar weinig, in 9 series van 1000 kaarten, van 5000 tot 13000. Ik heb reeds de titels van 8000 kaarten ongeveer, en ik zoek een maximum van scans voor mijn documentatie, ik vind veel ervan op Delcampe in de partijen in verkoop, ik kan niet alles kopen.
    Ongeveer 1900-1906.

Vriendelijke groeten, Gepetto
    • Erstellt am 08.10.2007 um 06:17
  • Gepetto50

6874 Beiträge

Belgien

• Erstellt am 08.10.2007 um 12:48
    Hallo, dank u voor inlichting. Misschien zal ik weldra DVD kaarten kopen, in 2008. Nu koop ik veel bewijsmateriaal op kaarten en postzegels.
    Ik ken een verzamelaar van Nieuport die heeft meer dan 8000 DVD kaarten.

Met vriendelijke groeten, Gepetto

Werden Sie Mitglied der Sammler-Community!

Anmelden Einloggen