Waar zijn..........

• Gepetto50

6874 Beiträge

Belgien

de belgische verzamelaars van kaarten??????????
    Is dat normaal dat er is maar een klasse voor 11000 kaarten van Antwerpen, provincie, 13000 kaarten van Namen, provincie, en een klasse voor 8 of 0 kaarten van een kleine stad van een ander land???????? :dunno: :help:
    Moeten we niet reageren en schrijven naar Sébastien voor meer klassen??????? :smash: :pc_user:
    Het spijt me voor mijn vlaaams :crying2:
    Veel groeten, Michel :beer:
  • Konto gelöscht
    Konto gelöscht

0 Beiträge

Belgien

de belgische verzamelaars van kaarten??????????
    Is dat normaal dat er is maar een klasse voor 11000 kaarten van Antwerpen, provincie, 13000 kaarten van Namen, provincie, en een klasse voor 8 of 0 kaarten van een kleine stad van een ander land???????? :dunno: :help:
    Moeten we niet reageren en schrijven naar Sébastien voor meer klassen??????? :smash: :pc_user:
    Het spijt me voor mijn vlaaams :crying2:
    Veel groeten, Michel :beer:
    • Erstellt am 23.04.2005 um 06:43
    Die Informationen sind nicht mehr verfügbar, da das Konto dieses Benutzers gelöscht wird (DSGVO-Grundverordnung).
  • filaboy

61 Beiträge

Belgien

Die Informationen sind nicht mehr verfügbar, da das Konto dieses Benutzers gelöscht wird (DSGVO-Grundverordnung).
    • Erstellt am 23.04.2005 um 16:21
    Misschien is volgend idee wel haalbaar. Een eerste indeling zou zijn per provincie , de volgende indeling per letter van het alfabet of enkele letters samen ( bv. A t/m D ). Het meest interessante zou zijn per provincie en dan onderverdeeld per gemeente maar dit is volgens mij praktisch niet haalbaar en zou enkel enorme keuzelijsten opleveren.
  • Konto gelöscht
    Konto gelöscht

0 Beiträge

Belgien

Misschien is volgend idee wel haalbaar. Een eerste indeling zou zijn per provincie , de volgende indeling per letter van het alfabet of enkele letters samen ( bv. A t/m D ). Het meest interessante zou zijn per provincie en dan onderverdeeld per gemeente maar dit is volgens mij praktisch niet haalbaar en zou enkel enorme keuzelijsten opleveren.
    • Erstellt am 24.04.2005 um 03:54
  • Gepetto50

6874 Beiträge

Belgien

• Erstellt am 24.04.2005 um 04:16
    Hallo, ten minste 2 lijsten zijn bij Sébastien. Ik hoop dat hij zal weldra de nieuwe klassen scheppen.
    Ik wacht, Michel :beer: