Willy-balasse

• rolge

34 Beiträge

Belgien

aan iedereen opgepast met de verkoper Willy_balasse
    hij vergeet weer om de betaalde loten op te sturen
    heeft geen tijd om de mails te beantwoorden
    ik heb er vroeger reeds problemen mee gehad en na persoonlijk met de heer Albert Michaux gesproken te hebbeb en hij me beloofde dat het zeker niet meer zou gebeuren heb ik het toch nog eens geprobeerd en ik heb het weer aan mijn been

geld kwijt en geen zegel
    nu vraag ik me toch af of ik opgelicht of bestolen ben

rolge
  • quasar

3764 Beiträge

Belgien

aan iedereen opgepast met de verkoper Willy_balasse
    hij vergeet weer om de betaalde loten op te sturen
    heeft geen tijd om de mails te beantwoorden
    ik heb er vroeger reeds problemen mee gehad en na persoonlijk met de heer Albert Michaux gesproken te hebbeb en hij me beloofde dat het zeker niet meer zou gebeuren heb ik het toch nog eens geprobeerd en ik heb het weer aan mijn been

geld kwijt en geen zegel
    nu vraag ik me toch af of ik opgelicht of bestolen ben

rolge
    • Erstellt am 02.01.2012 um 17:39
    Hallo,

Uw opmerking is uiteraard volledig terecht - verkopers dienen betaalde loten op te sturen en daarmee uit.

Als ik in uw geval zou zijn, zou ik werken met het openen van een geschil (Mijn Delcampe > Oplossing van bemiddeling).
    Daarmee kunt u 'officieel' een geschil openen en de verkoper uw probleem melden. Da's toch iets sterker dan een persoonlijke contactname door u waarbij de verkoper plechtig belooft dat het nooit meer zal gebeuren...
    Als de verkoper na een week nog niet heeft geantwoord op het geschil, grijpt Delcampe in (u moet wel een berichtje sturen naar Delcampe dat u geen antwoord krijgt op het geschil, want ze kunnen natuurlijk onmogelijk zelf alle geschillen bijhouden).
    Delcampe probeert de verkoper dan zelf te contacteren. Als hij niet reageert, wordt zijn rekening na een tijdje opgeschort.
    Het gaat niet heel erg snel vooruit (je moet telkens wat geduld hebben, want de verkoper krijgt iedere keer de tijd om te antwoorden), maar het werkt wel. Ik heb deze methode zelf al een paar keer moeten toepassen, en meestal laat een verkoper het niet zover komen dat zijn rekening wordt opgeschort.
    Voordeel van deze methode is ook dat iedereen ze kan toepassen. Als Delcampe dus bij herhaling (via u of via andere kopers) vaststelt dat de verkoper in gebreke blijft, kan er desnoods ingrijpender worden opgetreden.

Vriendelijke groeten,

Quasar