puntstempel 362

• Konto gelöscht
    Konto gelöscht

0 Beiträge

Niederlande

Die Informationen sind nicht mehr verfügbar, da das Konto dieses Benutzers gelöscht wird (DSGVO-Grundverordnung).
  • alux

146 Beiträge

Belgien

Die Informationen sind nicht mehr verfügbar, da das Konto dieses Benutzers gelöscht wird (DSGVO-Grundverordnung).
    • Erstellt am 12.06.2005 um 14:58
    Hallo ,
    De belgische puntstempel 362 behoort aan het kantoor Tongeren .
    Maar het zou me sterk verwonderen als het een BELGISCHE puntstempel zou zijn .
    Nederland gebruikte nl. ook puntstempels , die lijken op de Belgische , maar die toch te herkennen zijn aan het ander type van gebruikte cijfers .
    Ik vermoed dat het om een Nederlandse puntstempel gaat , maar om welk kantoor het gaat ?????
    Groeten
    Andre
  • Konto gelöscht
    Konto gelöscht

0 Beiträge

Niederlande

Hallo ,
    De belgische puntstempel 362 behoort aan het kantoor Tongeren .
    Maar het zou me sterk verwonderen als het een BELGISCHE puntstempel zou zijn .
    Nederland gebruikte nl. ook puntstempels , die lijken op de Belgische , maar die toch te herkennen zijn aan het ander type van gebruikte cijfers .
    Ik vermoed dat het om een Nederlandse puntstempel gaat , maar om welk kantoor het gaat ?????
    Groeten
    Andre
    • Erstellt am 14.06.2005 um 09:39