Mango Pay

• fransgeraard

1 Beitrag

Belgien

blijkbaar ben ik niet de enige die problemen heeft met dit nieuw betalingssysteem, er loop een en ander verkeerd.

Ik betaalde een paar keer met dit systeem, geen van beide betalingen s terug te vinden, uiteindelijk ontving ik van Delcampe 1 bericht dat er 1 betaling niet doorgegaan is naar de verkoper, mt de vermelding dat ik het saldo kan terugvinden op Mango Pay.

Hoe kan ik dat saldo terugvinden ???

Groeten,
  • filip9900

27 Beiträge

Belgien

blijkbaar ben ik niet de enige die problemen heeft met dit nieuw betalingssysteem, er loop een en ander verkeerd.

Ik betaalde een paar keer met dit systeem, geen van beide betalingen s terug te vinden, uiteindelijk ontving ik van Delcampe 1 bericht dat er 1 betaling niet doorgegaan is naar de verkoper, mt de vermelding dat ik het saldo kan terugvinden op Mango Pay.

Hoe kan ik dat saldo terugvinden ???

Groeten,
    • Erstellt am 09.05.2024 um 04:46
    U kan uw Mangopaysaldo o.a. terugvinden als u linksbovenaan op uw gebruikersnaam klikt.
    In het menu dat openklapt ziet u rechtsbovenaan uw saldo en daaronder vindt u links om bvb betalingsgeschiedenis te bekijken.

Als u bvb in het scherm bent om al uw aankopen te bekijken, dan heeft u bovenaan als derde tab 'betalingen', daar vindt u ook uw saldo terug.