bereikbaarheid

• Konto gelöscht
    Konto gelöscht

0 Beiträge

Niederlande

Die Informationen sind nicht mehr verfügbar, da das Konto dieses Benutzers gelöscht wird (DSGVO-Grundverordnung).
  • robbydutch

138 Beiträge

Niederlande

Die Informationen sind nicht mehr verfügbar, da das Konto dieses Benutzers gelöscht wird (DSGVO-Grundverordnung).
    • Erstellt am 17.08.2007 um 06:16
    Beste allemaal,

Ik denk dat we al maanden met z'n allen (maar met name het team van Delcampe) de problemen verkeerd inschatten.
    Iedereen ging er vanuit dat het plaatsen van nieuwe servers het probleem zou oplossen, maar volgens mij is er helemaal geen hardware-probleem. Er is een software-probleem!!!
    De site is in 2000 gebouwd door Sebastian Delcampe en af en toe wat aangepast, maar volgens mij is de programmatuur niet meer berekend op de hoeveelheid bezoekers van de site.
    Dan kun je wel grotere servers installeren, maar ik kan je verzekeren dat een programma als Wordperfect 5.0 ook niet echt lekker loopt op een Pentium 4 machine (om maar een voorbeeld te geven).
    Misschien zou de dame die hiervoor verantwoordelijk is bij Delcampe (ene Doria ?) ons hierover eens wat informatie kunnen geven, want die heb ik in de hele discussie nog niet eenmaal gehoord. En die zou nog Nederlands moeten kunnen spreken ook!!!
    Ik ben benieuwd.
  • Konto gelöscht
    Konto gelöscht

0 Beiträge

Belgien

Beste allemaal,

Ik denk dat we al maanden met z'n allen (maar met name het team van Delcampe) de problemen verkeerd inschatten.
    Iedereen ging er vanuit dat het plaatsen van nieuwe servers het probleem zou oplossen, maar volgens mij is er helemaal geen hardware-probleem. Er is een software-probleem!!!
    De site is in 2000 gebouwd door Sebastian Delcampe en af en toe wat aangepast, maar volgens mij is de programmatuur niet meer berekend op de hoeveelheid bezoekers van de site.
    Dan kun je wel grotere servers installeren, maar ik kan je verzekeren dat een programma als Wordperfect 5.0 ook niet echt lekker loopt op een Pentium 4 machine (om maar een voorbeeld te geven).
    Misschien zou de dame die hiervoor verantwoordelijk is bij Delcampe (ene Doria ?) ons hierover eens wat informatie kunnen geven, want die heb ik in de hele discussie nog niet eenmaal gehoord. En die zou nog Nederlands moeten kunnen spreken ook!!!
    Ik ben benieuwd.
    • Erstellt am 17.08.2007 um 09:20
  • @webmaster
    Administrator

6990 Beiträge

Belgien

Beste,

We weten de teknische problemen en de oplossingen. We werken daarover, en zoals u, we vinden de tijd te lang.

Binnenkort zullen we nieuws geven maar nu is dat helemaal niet toegelaat.

Beste groeten, Sebastiaan Delcampe
  • Konto gelöscht
    Konto gelöscht

0 Beiträge

Belgien

• antverpia

8 Beiträge

Belgien

• Erstellt am 06.09.2007 um 18:13
    is er nu echt niets aan de traagheid te doen .,ik wordt er gewoon moedeloos van elke keer opnieuw alles opnieuw te moeten doen. dat is op termijn zo frustrerend dat je er misselijk van wordt.
    sebastien aub grijp in en maak deze site terug gezond want het is een prachtinitiatief.
  • Konto gelöscht
    Konto gelöscht

0 Beiträge

Belgien

• Erstellt am 19.08.2007 um 04:23

Werden Sie Mitglied der Sammler-Community!

Anmelden Einloggen