niet toegekomen, zendingen

• stefanstefke

309 Beiträge

Belgien

collega delcampers,
    :znaika:
    wat doen jullie met zendingen die zeker verstuurd zijn door de ver koper en niet toegekomen zijn bij de koper?
    Heb recent een postkaart naar Frankrijk gestuurd (normale zending) en na 6 weken niet toegekomen (koper en verkoper boos) :fight:
    Idem nu naar China , ook al 6 weken onderweg en nog niet toegkomen en zelf persoonlijk gaan posten, je kan toch moeilijk alle goederen van enkele euro's aangetekend gaan versturen?

Stefan
  • Cartomania

698 Beiträge

Belgien

collega delcampers,
    wat doen jullie met zendingen die zeker verstuurd zijn door de ver koper en niet toegekomen zijn bij de koper?
    Heb recent een postkaart naar Frankrijk gestuurd (normale zending) en na 6 weken niet toegekomen (koper en verkoper boos) :fight:
    Idem nu naar China , ook al 6 weken onderweg en nog niet toegkomen en zelf persoonlijk gaan posten, je kan toch moeilijk alle goederen van enkele euro's aangetekend gaan versturen?

Stefan
    • Erstellt am 20.05.2005 um 12:29
    Hallo,

Buitenland altijd prior versturen :cop:

Komt het niet toe:

Link (http)

Heb je na een week voor Europa en 10 dagen voor de rest van de wereld nog geen feedback ontvangen van je correspondent neem dan even contact met hem op om te vragen of hij alles ontvangen heeft.

Normaal zit ik met gemiddeld 1 verloren zending per jaar, dit jaar zijn het er al 3 ==> 1 Spanje, 1 USA en 1 Croatie.

De betalingen die mij niet toekomen liggen een stuk hoger, uit ervaring komt dit meestal omdat ze vergeten het huisnummer te vermelden of een verkeerd nummer (laast heeft er iemand zijn betaling terug gekregen omdat er 362 ipv 382 opstond). Iedere vrijdag komt er bij mij een andere postbode daar de mijne maar een 4/5 werkt en dan is het prijs in dit geval. Velen versturen hun brieven zonder afzender erop te vermelden ... :help:

Goed weekend

Catomania
  • stefanstefke

309 Beiträge

Belgien

Hallo,

Buitenland altijd prior versturen :cop:

Komt het niet toe:

Link (http)

Heb je na een week voor Europa en 10 dagen voor de rest van de wereld nog geen feedback ontvangen van je correspondent neem dan even contact met hem op om te vragen of hij alles ontvangen heeft.

Normaal zit ik met gemiddeld 1 verloren zending per jaar, dit jaar zijn het er al 3 ==> 1 Spanje, 1 USA en 1 Croatie.

De betalingen die mij niet toekomen liggen een stuk hoger, uit ervaring komt dit meestal omdat ze vergeten het huisnummer te vermelden of een verkeerd nummer (laast heeft er iemand zijn betaling terug gekregen omdat er 362 ipv 382 opstond). Iedere vrijdag komt er bij mij een andere postbode daar de mijne maar een 4/5 werkt en dan is het prijs in dit geval. Velen versturen hun brieven zonder afzender erop te vermelden ... :help:

Goed weekend

Catomania
    • Erstellt am 20.05.2005 um 13:02
    dank u, voor het antwoord,

ga zeker het formulier van de post invullen , al was het maar om mijn eigen geweten te sussen.

Stefan
  • Konto gelöscht
    Konto gelöscht

0 Beiträge

Belgien

dank u, voor het antwoord,

ga zeker het formulier van de post invullen , al was het maar om mijn eigen geweten te sussen.

Stefan
    • Erstellt am 20.05.2005 um 22:30
    Die Informationen sind nicht mehr verfügbar, da das Konto dieses Benutzers gelöscht wird (DSGVO-Grundverordnung).
  • Konto gelöscht
    Konto gelöscht

0 Beiträge

Belgien

Die Informationen sind nicht mehr verfügbar, da das Konto dieses Benutzers gelöscht wird (DSGVO-Grundverordnung).
    • Erstellt am 29.05.2005 um 14:50
  • Konto gelöscht
    Konto gelöscht

0 Beiträge

Belgien

• Erstellt am 30.05.2005 um 22:51
  • fila_boutersem

148 Beiträge

Belgien

• Erstellt am 31.05.2005 um 03:23
    Beste vrienden allemaal,

Ik zie dat mijn interventie, waarin ik vroeg om vriendelijk te zijn voor mekaar, en verwees naar een bericht op het Franstalig forum waarin een vriend afscheid nam van het leven, door de Webmaster verwijderd is.
    De bedoeling van dit bericht was niet om iemand te kwetsen.
    Als men zelf al tweemaal met een voet in't graf gestaan heeft, begint men te begrijpen hoe zinloos het is om ruzie te maken. Hiervoor is het leven veel te schoon en te kort.
    Indien men zo kleingeestig is op dit Forum, om een bericht waarvan ze zeker de inhoud niet begrepen, te verwijderen, wel dan hoeft het voor mij niet meer.

Hiermede neem ik afscheid van u allen op dit Forum.
    Ik zal er nooit nog een tussenkomst op doen.

Gilbert
  • @webmaster
    Administrator

6958 Beiträge

Belgien

Beste vrienden allemaal,

Ik zie dat mijn interventie, waarin ik vroeg om vriendelijk te zijn voor mekaar, en verwees naar een bericht op het Franstalig forum waarin een vriend afscheid nam van het leven, door de Webmaster verwijderd is.
    Als men zelf al tweemaal met een voet in't graf gestaan heeft, begint men te begrijpen hoe zinloos het is om ruzie te maken. Hiervoor is het leven veel te schoon en te kort.
    Indien men zo kleingeestig is op dit Forum, om een bericht waarvan ze zeker de inhoud niet begrepen, te verwijderen, wel dan hoeft het voor mij niet meer.

Gilbert
    • Erstellt am 07.06.2005 um 04:47
    Beste Gilbert,

We zijn zoals vrienden sinds enkele maanden nu. Waarom hebt u mij daarover geen email gestuurd ? We hebben nooit uw bericht uitwissen maar een bericht van het lid Hexjumper die ontwettelijk was. En, wanneer we zo'n bericht uitwissen, alle antwoorden hebben geen meer reden te bestaan. Het is onmogelijk de antwoorden te houden wanneer de vraag bestaat niet meer. En het is ook teknische niet mogelijk.

Natuurlijk bent u niet verplicht mij te vertrouwen maar het is de waarheid. Spijtig hebt u niet mij gemaild vóór uw "allerlaatste interventie" te schriven.

Ik wens u prettige weg verder op onze site of op een ander.

Sebastien Delcampe
  • Konto gelöscht
    Konto gelöscht

0 Beiträge

Belgien

Beste vrienden allemaal,

Gilbert
    • Erstellt am 07.06.2005 um 04:47
  • Konto gelöscht
    Konto gelöscht

0 Beiträge

Belgien

• Erstellt am 07.06.2005 um 05:35
  • stefanstefke

309 Beiträge

Belgien

collega delcampers,

Stefan
    • Erstellt am 20.05.2005 um 12:29
    beste collega's,

heb gisteren een zending uit USA toegestuurd gekregen, dewelke op 8 juli 2005 , exact 2 maand geleden, met global priority werd verstuurd uit New York.

Dus nooit wanhopen , maar wat de post en douane gedurende 2 maanden gedaan hebben om een brief tussen toch 2 "ontwikkelde" landen verstuurd te krijgen, mag Joost weten.
    Je betaalt welk degelijk het correcte tarief, maar service and speed ho maar.

Boodschap: niet te rap wanhopen

groetjes van stefanstefke :redwine:
  • Konto gelöscht
    Konto gelöscht

0 Beiträge

Belgien

• Erstellt am 30.05.2005 um 22:51
  • Konto gelöscht
    Konto gelöscht

0 Beiträge

Belgien

• Erstellt am 25.09.2005 um 02:12

Werden Sie Mitglied der Sammler-Community!

Anmelden Einloggen