Joegeo et le macaque

• phillegrec

2856 Beiträge

Schweiz

signé phillegrec
  • phillegrec

2856 Beiträge

Schweiz

signé phillegrec
    • Erstellt am 07.10.2006 um 17:22
    :D :D :D

signé Phillegrec
  • Konto gelöscht
    Konto gelöscht

0 Beiträge

Vereinigte Staaten

:D :D :D

signé Phillegrec
    • Erstellt am 07.10.2006 um 17:23
    Die Informationen sind nicht mehr verfügbar, da das Konto dieses Benutzers gelöscht wird (DSGVO-Grundverordnung).
  • cosmophila1
    Account geschlossen
    free

3784 Beiträge

Frankreich

Die Informationen sind nicht mehr verfügbar, da das Konto dieses Benutzers gelöscht wird (DSGVO-Grundverordnung).
    • Erstellt am 07.10.2006 um 19:16

:applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause:

:peace: vfr

anti bouche
  • Konto gelöscht
    Konto gelöscht

0 Beiträge

Vereinigte Staaten

:applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause:

:peace: vfr

anti bouche
    • Erstellt am 08.10.2006 um 14:09
  • Konto gelöscht
    Konto gelöscht

0 Beiträge

Vereinigte Staaten

• Erstellt am 08.10.2006 um 16:29
  • phillegrec

2856 Beiträge

Schweiz

• Erstellt am 08.10.2006 um 17:03
    Hello cousin Cajun,
    isn't it the person from the "MAD" magazine ?

funny it was! When I was 8 or 9 years old back in the seventies (I remember Jimmy Carter the peanuts seller), I was ready the MAD magazines because there was american camps in Greece. There was always at the end the page you must shrink to see something else.
    Funny those years. :D

Phillegrec

J'ai expliqué que je lisait quand j'avais 8,9 et 10 ans le magazine MAD qui est un magazine des U.S.A. comme le "fluide glacial" des années '70 et '80 peut-être car en Grèce il y avait des camps militaires des U.S. et particulièrement près de l'aéroport internationale d'Athènes et que bien sûr nous pouvions l'acheter dans les kiosques dans les quartiers américains et aussi qu'il y avait Jimmy Carter "le vendeur de cacahuètes".

Phillegrec

• Konto gelöscht
    Konto gelöscht

0 Beiträge

Vereinigte Staaten

Hello cousin Cajun,
    isn't it the person from the "MAD" magazine ?

funny it was! When I was 8 or 9 years old back in the seventies (I remember Jimmy Carter the peanuts seller), I was ready the MAD magazines because there was american camps in Greece. There was always at the end the page you must shrink to see something else.
    Funny those years. :D

Phillegrec

J'ai expliqué que je lisait quand j'avais 8,9 et 10 ans le magazine MAD qui est un magazine des U.S.A. comme le "fluide glacial" des années '70 et '80 peut-être car en Grèce il y avait des camps militaires des U.S. et particulièrement près de l'aéroport internationale d'Athènes et que bien sûr nous pouvions l'acheter dans les kiosques dans les quartiers américains et aussi qu'il y avait Jimmy Carter "le vendeur de cacahuètes".

Phillegrec

• Erstellt am 08.10.2006 um 17:30

Werden Sie Mitglied der Sammler-Community!

Anmelden Einloggen