Postkaartenboekje Diksmuide

• kristien1961

71 messaggi

Belgio

Dit postkaartenboekje is volledig met 10 postkaarten.
    Ik heb echter geen idee hoe oud het is.
    Is er iemand die via de ingescande voorzijde en achterzijde en de ingescande achterzijde van één van de kaarten een idee heeft wanneer dit boekje
    is uitgegeven ?

Groetjes
    Kristien
  • grotekers

245 messaggi

Paesi Bassi

Dit postkaartenboekje is volledig met 10 postkaarten.
    Ik heb echter geen idee hoe oud het is.
    Is er iemand die via de ingescande voorzijde en achterzijde en de ingescande achterzijde van één van de kaarten een idee heeft wanneer dit boekje
    is uitgegeven ?

Groetjes
    Kristien
    • Creato 1 ott 2007 a 09:50
    Gezien de spelling en de omslag denk ik dat dit boekje van ca 1924/1925 zal zijn.

Grotekers
  • kristien1961

71 messaggi

Belgio

Gezien de spelling en de omslag denk ik dat dit boekje van ca 1924/1925 zal zijn.

Grotekers
    • Creato 2 ott 2007 a 17:47
    Het boekje is dus waarschijnlijk een stuk ouder dan ik dacht.
    Hartelijk dank voor de informatie.

groetjes Kristien
  • Account eliminato
    Account eliminato

0 messaggi

Belgio

Grotekers
    • Creato 2 ott 2007 a 17:47
    Le informazioni non sono più disponibili perché l'account di questo utente è stato eliminato (Regolamento RGPD).
  • grotekers

245 messaggi

Paesi Bassi

Le informazioni non sono più disponibili perché l'account di questo utente è stato eliminato (Regolamento RGPD).
    • Creato 3 ott 2007 a 05:58
    toren naar mijn mening nooit als tooren. Ok de andere woorden duiden duidelijk naar een tijdvak van voor 1947
    zie bedevaart naar de graven van den Ijzer en de tekst op de achterzijde van de kaart bij de voorgaande scan. ik moet het tijdvak overigens bijstellen naar m.i. ca 1933/1935 daar de toren eerst op 24 augustus 1930 werd ingehuldigd. bron: wikipedia

Mvg
    Grotekers
  • Account eliminato
    Account eliminato

0 messaggi

Belgio

toren naar mijn mening nooit als tooren. Ok de andere woorden duiden duidelijk naar een tijdvak van voor 1947
    zie bedevaart naar de graven van den Ijzer en de tekst op de achterzijde van de kaart bij de voorgaande scan. ik moet het tijdvak overigens bijstellen naar m.i. ca 1933/1935 daar de toren eerst op 24 augustus 1930 werd ingehuldigd. bron: wikipedia

Mvg
    Grotekers
    • Creato 3 ott 2007 a 07:36
  • Account eliminato
    Account eliminato

0 messaggi

Belgio

Het boekje is dus waarschijnlijk een stuk ouder dan ik dacht.
    Hartelijk dank voor de informatie.

groetjes Kristien
    • Creato 3 ott 2007 a 03:42