Kosten

• rays

1 messaggio

Paesi Bassi

Vroeger kocht ik erg veel postzegels op Delcampe!
    Helaas is het nu al een tijd niet leuk meer.
    Zegels die ik kocht voor € 0.30 p/s komen nu op € 0.63 (gestempelde postzegels van bijvoorbeeld nominaal € 0.50
    worden zo wel heel duur en niet leuk meer om te verzamelen).
    Waarom deze vaste kosten van € 0.30 niet voor postzegels met een vraagprijs van boven de 1 euro of 2 euro?
    Vroeger kocht ik voor een paar duizend euro nu niets meer.
    Helaas dat het zo moet aflopen...

Groet,
    Raymond Schreur
  • marcus15580

8 messaggi

Belgio

Zegels die ik kocht voor € 0.30 p/s komen nu op € 0.63 (gestempelde postzegels van bijvoorbeeld nominaal € 0.50
    Waarom deze vaste kosten van € 0.30 niet voor postzegels met een vraagprijs van boven de 1 euro of 2 euro?

Groet,
    Raymond Schreur
    is erg de koper alles kosten moet betalen gewoon schandalig hun verkoop is toch veel minder op delcampe alles maken ze kapot en moet nog zien waar je koop die russen zenden uit landen mischien moet dan doaune kosten moet nog betalen ook als ze voort doen delcampe zulle ze mogen hun boel sluiten
  • Karina63

293 messaggi

Francia

Groet,
    Raymond Schreur
    Beste Raymond,
    Wij , ik spreek als particulier verkoper op Delcampe merk het natuurlijk ook, en zeker bij de kleine zegeltjes, kleine prijsjes... dat wordt direct te duur met die 30 cent bovenop ! Als mensen dan ook nog eens zo 1 zegeltje van 20 cent met Paypal betalen... dan is dat zowiezo nefast voor ons... ook de portkosten stijgen jaarlijks en nemen voor veel mensen ook een flinke hap uit het budget !
    Voor zegeltjes met prijzen onder 1 euro moet het toch mogelijk zijn om bv een lijstje door te geven aan de verkoper zodat die daar 1 pakketje van maakt... Het risico voor ons, verkopers, is natuurlijk dat daar misbruik van wordt gemaakt maar al bij al heb ik hier in al die jaren heel weinig negatieve ervaring met klanten... de meesten mensen zijn serieuze verzamelaars die het apprecieren dat een verkoper moeite doet... dus dat lijstje zou dan misschien toch een oplossing kunnen zijn?
    Met vriendelijke groet
    Karina63

Unisciti alla community di collezionisti!

Registrati Login