Willy_balasse

• rolge

34 messaggi

Belgio

wie heeft er ook problemen met de verkoper Willy_balasse ?
    weliswaar een naam die in het verleden getuigde van kwaliteit doch waar ik tegenwoordig mijn twijfels over heb
    bijvoorbeeld
    ik koop enkele loten , betaal ze e alles wordt opgestuurd behalve 1 lot
    ik mail dat er een lot ontbreekt en ze zullen het opzoeken . Ondertussen zijn ze reeds 3 maanden aan het zoeken doch geen respons , ook niet op mijn verdere mails
    ik had er het volste vertrouwen in dat alle terecht zou komen en koop enkele nieuwe loten (begin mei), alles werd geleverd doch 1 lot voldeed niet aan de omschrijving en ik stuur het aangetekend terug
    enige tijd later kreeg ikde aangetkende zending terug dat er niemand aanwezig was en dat ze niet werd opgehaald
    opnieuw enkele mails , en ik kreeg antwood dat Abert Michaux ziek was en men het zou doorgeven. ondertussen zijn we weer enkele weken verder en doet men zelfs geen moeite meer om op mijn mails te antwoorden
    vandaar mijn reactie via het forum van delcampe
    via de beoordelingen kan ik niet reageren want de loten werden voortijdig afgesloten na mijn vraag om een beter prijs

mochten er nog leden zijn die met deze verkoper slechte ervaringen hebben laat het me weten aub

het gaat om deze 2 loten en ocharme als hij zijn goede naam te grabbel gooit voor amper 100.00 euro , dan doet hij maar

Belgique 1893 EP5c vert de Walcourt + boite KT de Silenrieux
    # 125231329 - Verkoper: Willy_balasse [100% (1479x)][PROF] BE
    Boodschap: Verwittiging:
    Afgelopen veiling
    Maa 11 Apr 2011 13:05:28 19.99 €

Belgique lettre 1866 Lettre affr N°20 Lpts 322 SERAING pour Bologne Rare [80 EUR]

# 130080901 - Verkoper: Willy_balasse [100% (1479x)][PROF] BE
    Afgelopen veiling
    Don 5 Mei 2011 01:33:16 80.00 €

• Account eliminato
    Account eliminato

0 messaggi

Belgio

wie heeft er ook problemen met de verkoper Willy_balasse ?
    weliswaar een naam die in het verleden getuigde van kwaliteit doch waar ik tegenwoordig mijn twijfels over heb
    bijvoorbeeld
    ik koop enkele loten , betaal ze e alles wordt opgestuurd behalve 1 lot
    ik mail dat er een lot ontbreekt en ze zullen het opzoeken . Ondertussen zijn ze reeds 3 maanden aan het zoeken doch geen respons , ook niet op mijn verdere mails
    ik had er het volste vertrouwen in dat alle terecht zou komen en koop enkele nieuwe loten (begin mei), alles werd geleverd doch 1 lot voldeed niet aan de omschrijving en ik stuur het aangetekend terug
    enige tijd later kreeg ikde aangetkende zending terug dat er niemand aanwezig was en dat ze niet werd opgehaald
    opnieuw enkele mails , en ik kreeg antwood dat Abert Michaux ziek was en men het zou doorgeven. ondertussen zijn we weer enkele weken verder en doet men zelfs geen moeite meer om op mijn mails te antwoorden
    vandaar mijn reactie via het forum van delcampe
    via de beoordelingen kan ik niet reageren want de loten werden voortijdig afgesloten na mijn vraag om een beter prijs

mochten er nog leden zijn die met deze verkoper slechte ervaringen hebben laat het me weten aub

het gaat om deze 2 loten en ocharme als hij zijn goede naam te grabbel gooit voor amper 100.00 euro , dan doet hij maar

Belgique 1893 EP5c vert de Walcourt + boite KT de Silenrieux
    # 125231329 - Verkoper: Willy_balasse [100% (1479x)][PROF] BE
    Afgelopen veiling
    Maa 11 Apr 2011 13:05:28 19.99 €

Belgique lettre 1866 Lettre affr N°20 Lpts 322 SERAING pour Bologne Rare [80 EUR]

# 130080901 - Verkoper: Willy_balasse [100% (1479x)][PROF] BE
    Afgelopen veiling
    Don 5 Mei 2011 01:33:16 80.00 €

• Creato 6 lug 2011 a 19:11
    Le informazioni non sono più disponibili perché l'account di questo utente è stato eliminato (Regolamento RGPD).
  • rolge

34 messaggi

Belgio

Le informazioni non sono più disponibili perché l'account di questo utente è stato eliminato (Regolamento RGPD).
    • Creato 9 lug 2011 a 08:46
    goede middag eric

ondetussen hebben ze wel contact opgenomen en beloofd dat alles in orde zou komen en zich verontschuldigd wegens verscheidene hospitalisaties

spijtig genoeg krijgt men maar antwoord als men dergelijke zakens in de spots zet en er ruchtbaarheid aan geeft

ik hoop maar at ze deze keer van hun woord zijn

ik laat wel iets weten
    alvast bedankt voor d reactie

roland