easy uploader

• trickgh

188 messaggi

Belgio

Zijn er nog mensen zoals ik die zich een volstrekte computeridioot voelen met de EASY UPLOADER, nu de eenvoudige LISTER afgeschaft wordt?
    Ik snap in elk geval niet hoe ik er moet aan beginnen.
  • aioli_be

10 messaggi

Belgio

Zijn er nog mensen zoals ik die zich een volstrekte computeridioot voelen met de EASY UPLOADER, nu de eenvoudige LISTER afgeschaft wordt?
    Ik snap in elk geval niet hoe ik er moet aan beginnen.
    ik kan ook op geen enkele manier de EASY UPLOADER op mijn MAC gebruiken.
    het gaat gewoon niet.
    ik gebruik Mac OS Ventura versie 13,4
    Nochtans ben ik geen complete leek met de computer
  • vink1946

2 messaggi

Paesi Bassi

Het gekozen kostensjabloon bestaat niet

Ik mag van Delcampe maar 1 winkel houden. Heb er nu 3. Ik wil de inhoud van de te sluiten winkels overbrengen naar de te houden winkel. Ik kom een heel eind met het downloaden, maar elke keer komt de bovenstaande tekst Het gekozen kostensjabloon bestaat niet. Ik moet dat herstellen maar weet niet hoe het moet. Is er iemand in het forum die mij telefonisch kan helpen? +31620050080 Ik ben bang dat de winkels gesloten worden en ik de inhoud niet heb overgezet. Dan is er heel veel arbeid verloren gegaan. Alvast bedankt voor het meedenken
  • filafun

15 messaggi

Paesi Bassi

Hallo Trickgh,
    ik kan me helemaal vinden in uw bericht.
    Toen ik las dat Lister ging stoppen was ik in de veronderstelling dat Easy-Uploader, zoals de naam suggereert, een gebruikersvriendelijk alternatief was... Nu het bijna zo ver is dat Lister stopt heb ik tijd genomen om te zien hoe ik mijn winkel en mijn regelmatige aanvullingen het beste kan organiseren via de nieuwe Easy uploader...
    Ik begon positief, dacht na een half uur "dit kan het toch niet zijn" en eindig met het gevoel dat het een mega stap terug in de tijd is. Van mijn glasvezel-internet aansluiting terug naar inbellen via de telefoonlijn. Dat idee.
    Ik moet nog eens diep nadenken of ik hier mee verder wil... Of heb ik het helemaal verkeerd begrepen?
    Dat hoop ik van harte...
  • trickgh

188 messaggi

Belgio

Hallo Trickgh,
    ik kan me helemaal vinden in uw bericht.
    Toen ik las dat Lister ging stoppen was ik in de veronderstelling dat Easy-Uploader, zoals de naam suggereert, een gebruikersvriendelijk alternatief was... Nu het bijna zo ver is dat Lister stopt heb ik tijd genomen om te zien hoe ik mijn winkel en mijn regelmatige aanvullingen het beste kan organiseren via de nieuwe Easy uploader...
    Ik begon positief, dacht na een half uur "dit kan het toch niet zijn" en eindig met het gevoel dat het een mega stap terug in de tijd is. Van mijn glasvezel-internet aansluiting terug naar inbellen via de telefoonlijn. Dat idee.
    Ik moet nog eens diep nadenken of ik hier mee verder wil... Of heb ik het helemaal verkeerd begrepen?
    Dat hoop ik van harte...
    Van de gebruiksvriendelijke en duidelijke Lister naar programmeertaal. Delcampe website komt meer en meer in de greep van zijn IT-ers, die niet beseffen dat de meeste gebruikers geen IT-ers zijn.
  • djpro

31 messaggi

Belgio

bij mij lukt het ook niet , jammer dat ze niet echt kijken om het laten zoals het was.