Facturen maken in andere talen..

• kalf999

321 messages

Pays-Bas

Hallo , ik zal mij even voorstellen en ik ben ene domme Hollander.

Mijn Frans was op school 30 jaar geleden niet zo best, maar er bieden juist erg veel Fransen op mijn loten.
    Ik leer nu wel een klein beetje Frans weer, maar mijn Franse schrijven is gruwelijk slecht... ;))

Is er plaats op Delcampe.com voor bijvoorbeeld een soort facturerings-functie, waardoor iedereen een factuur kan versturen in een andere taal, als dat nodig mocht zijn?

Of is er ergens een bericht waar bijvoorbeeld een mooie voorbeeld factuur staat in het Frans, nederlands, Engels en Duits, zodat je deze kan kopiëren en kan doorsturen...? Uiteraard met de aangepaste prijzen :)

Met vriendelijke groet,

Francois, - "ene domme Hollander" -
  • Compte supprimé
    Compte supprimé

0 message

Belgique

Hallo , ik zal mij even voorstellen en ik ben ene domme Hollander.

Mijn Frans was op school 30 jaar geleden niet zo best, maar er bieden juist erg veel Fransen op mijn loten.
    Ik leer nu wel een klein beetje Frans weer, maar mijn Franse schrijven is gruwelijk slecht... ;))

Is er plaats op Delcampe.com voor bijvoorbeeld een soort facturerings-functie, waardoor iedereen een factuur kan versturen in een andere taal, als dat nodig mocht zijn?

Of is er ergens een bericht waar bijvoorbeeld een mooie voorbeeld factuur staat in het Frans, nederlands, Engels en Duits, zodat je deze kan kopiëren en kan doorsturen...? Uiteraard met de aangepaste prijzen :)

Met vriendelijke groet,

Francois, - "ene domme Hollander" -
    • Posté le 18 oct. 2005 à 06:44
    Les informations ne sont plus disponibles car le compte de cet utilisateur est supprimé (Règlement RGPD)

Rejoignez la communauté des collectionneurs !

S'inscrire Se connecter