CINDERELLA'S

• gerrybonte

36 messages

Belgique

Beste collega's,
    Ik zie dat er de laatste tijd meer en meer CINDERELLA'S en PRIVATE ISSUES aangeboden worden.
    Misschien is het nuttig eens in overweging te nemen deze items in een afzonderlijke rubriek op te nemen.
    Ik heb dit overgemaakt aan Delcampe en wacht op hun antwoord wat zij hierover denken.
    Misschien zijn er onder julie die eveneens van deze mening zijn.
    Vriendelijke groeten
    Gerrybonte
  • Compte supprimé
    Compte supprimé

0 message

Belgique

Beste collega's,
    Ik zie dat er de laatste tijd meer en meer CINDERELLA'S en PRIVATE ISSUES aangeboden worden.
    Misschien is het nuttig eens in overweging te nemen deze items in een afzonderlijke rubriek op te nemen.
    Ik heb dit overgemaakt aan Delcampe en wacht op hun antwoord wat zij hierover denken.
    Vriendelijke groeten
    Gerrybonte
    • Posté le 10 sept. 2011 à 09:06
    Les informations ne sont plus disponibles car le compte de cet utilisateur est supprimé (Règlement RGPD)
  • Compte supprimé
    Compte supprimé

0 message

Belgique

Beste collega's,
    Vriendelijke groeten
    Gerrybonte
    • Posté le 10 sept. 2011 à 09:06
    Les informations ne sont plus disponibles car le compte de cet utilisateur est supprimé (Règlement RGPD)
  • jacklightj

1 message

Pays-Bas

• Posté le 31 janv. 2012 à 03:20
    Heren,
    Ik ergerde mij al aan al die Postal-stationary's uit China-Pakistan etc. Dan al die labels, cinderella's en nog meer wat niets met fikatelie te maken heeft,

Sinds kort weer een hele trits enveloppen met vuurtorens nog vol met fouten ook. Er zijn nog meer thema's
    Delcampe heeft ons geschreven maar wordt het geen tijd dat dit helemaal van de site gaat ?
    Het moet geweerd worden.,

Graag Uw menibng.

jacklight
  • Compte supprimé
    Compte supprimé

0 message

Belgique

Heren,
    Ik ergerde mij al aan al die Postal-stationary's uit China-Pakistan etc. Dan al die labels, cinderella's en nog meer wat niets met fikatelie te maken heeft,

Sinds kort weer een hele trits enveloppen met vuurtorens nog vol met fouten ook. Er zijn nog meer thema's
    Delcampe heeft ons geschreven maar wordt het geen tijd dat dit helemaal van de site gaat ?
    Het moet geweerd worden.,

Graag Uw menibng.

jacklight
    • Posté le 17 févr. 2012 à 14:14
  • pharstduivenshop

26 messages

Pays-Bas

• Posté le 18 févr. 2012 à 09:15
    Goede dag,

Ik kan het goed begrijpen dat bij het zoeken een hele weg is.
    Maar om dan heel negatief te zijn over cinderella's KAN ik niet begrijpen.

Ieder heeft zijn hobby, zo heb je ook mensen die graag cinderella's zegels sparen.
    WAAROM totaal verwijderen dat begrijp ik totaal niet.

Laat iedereen in zijn waarden en zijn hobby hebben.

Er wordt NU iets aan gedaan alle cinderella's moeten verplaatst worden naar VIGNET...

NU heb ik wel gevraagd dat daar ook een onder verdeling kan komen voor o.a. vogels, treinen enz.....

Anders wordt het in het vakje VIGNET ook een zoek tocht, en dat is niet de bedoeling !!!!!!

Wens iedereen een fijne koop en verkoop toe van zegels en cinderella's.

Fijn weekend,

Peter

• Compte supprimé
    Compte supprimé

0 message

Belgique

Goede dag,

Ik kan het goed begrijpen dat bij het zoeken een hele weg is.
    Maar om dan heel negatief te zijn over cinderella's KAN ik niet begrijpen.

Ieder heeft zijn hobby, zo heb je ook mensen die graag cinderella's zegels sparen.
    WAAROM totaal verwijderen dat begrijp ik totaal niet.

Laat iedereen in zijn waarden en zijn hobby hebben.

Er wordt NU iets aan gedaan alle cinderella's moeten verplaatst worden naar VIGNET...

NU heb ik wel gevraagd dat daar ook een onder verdeling kan komen voor o.a. vogels, treinen enz.....

Anders wordt het in het vakje VIGNET ook een zoek tocht, en dat is niet de bedoeling !!!!!!

Wens iedereen een fijne koop en verkoop toe van zegels en cinderella's.

Fijn weekend,

Peter

• Posté le 18 févr. 2012 à 10:26
  • gerrybonte

36 messages

Belgique

• Posté le 19 févr. 2012 à 07:05
    Volledig akkoord,hopelijk kan Delcampe hiermede rekening houden.
    Je moet eens zien bij thema VOGELS en DIEREN, veel Cinderella's.
    Alle eerbied voor de verzamelaars van dergelijke items.
    Groeten
  • pharstduivenshop

26 messages

Pays-Bas

Volledig akkoord,hopelijk kan Delcampe hiermede rekening houden.
    Je moet eens zien bij thema VOGELS en DIEREN, veel Cinderella's.
    Alle eerbied voor de verzamelaars van dergelijke items.
    Groeten
    • Posté le 19 févr. 2012 à 08:26
    Dat vindt ik ook goed.

Fantasie Vignetten
    Alle cinderella's hier onder verdeeld.

Alleen dan nog wel onder de Fantasie Vignetten verdeling maken van vogels, shess enz..

Anders wordt het door ook 100 % een rommeltje.

fijne dag nog allemaal.