• zwolle2007

    1 message

    Pays-Bas

    Ik verzamel al jaren zegels , ongeveer 35 jaar lang. Nu heb ik mijn overtollige materiaal aangeboden bij Delcampe, maar wie weet zijn er ook nog verzamelaars die oude wets willen ruilen. Ben op zoek naar m:rose:ateriaal van de Volksrepubliek China, zoek nog zegels van voor 1983.
    Zowel postfris als gestempeld, brieven en kaarten. Heeft u eventueel overtollig materiaal / doubletten, kijk dan eens in mijn winkel en wie weet ziet er iets voor u bij