OBP/COB 602 - 602A

• sirhystrix

81 messages

Belgique

Hallo,

Volgens de cataloog werden deze zegels uitgegeven in vellen van 50 zegels in twee panelen van 25 (5x5).

Is er iemand die de layout van zo'n vel kan tekenen? Wat is de volgorde van de vignet-zegel combinatie?

Als ik een raster van 5x5 neem en ik begin met een vignet in linkerbovenhoek, dan kom ik uit op: V-Z-V-Z-V en dat 5 rijen onder mekaar. Dit lijkt mij een heel rare combinatie, want dan staat dat laatste vignet er eigenlijk een beetje verloren bij.

Marc.
  • stefanstefke

309 messages

Belgique

Hallo,

Volgens de cataloog werden deze zegels uitgegeven in vellen van 50 zegels in twee panelen van 25 (5x5).

Is er iemand die de layout van zo'n vel kan tekenen? Wat is de volgorde van de vignet-zegel combinatie?

Als ik een raster van 5x5 neem en ik begin met een vignet in linkerbovenhoek, dan kom ik uit op: V-Z-V-Z-V en dat 5 rijen onder mekaar. Dit lijkt mij een heel rare combinatie, want dan staat dat laatste vignet er eigenlijk een beetje verloren bij.

Marc.
    • Posté le 20 déc. 2005 à 13:58
    kijk naar verkoop nummer op delcampe : 07203257

groetjes

stefan
  • sirhystrix

81 messages

Belgique

kijk naar verkoop nummer op delcampe : 07203257

groetjes

stefan
    • Posté le 21 déc. 2005 à 11:56
    Dus nikske 2 panelen van 25 (5x5). Ik had iets met een tussenpaneel voor ogen, maar de beschrijving in de cataloog is dus gewoon fout. Dit is een gewoon vel 10x5 zegels.

Ok, bedankt Stefan.
  • Compte supprimé
    Compte supprimé

0 message

Belgique

Dus nikske 2 panelen van 25 (5x5). Ik had iets met een tussenpaneel voor ogen, maar de beschrijving in de cataloog is dus gewoon fout. Dit is een gewoon vel 10x5 zegels.

Ok, bedankt Stefan.
    • Posté le 21 déc. 2005 à 12:15
    Les informations ne sont plus disponibles car le compte de cet utilisateur est supprimé (Règlement RGPD)

Rejoignez la communauté des collectionneurs !

S'inscrire Se connecter