Misère avec Aol

• fila_boutersem

148 messages

Belgique

Bonjour la France,

Est-ce-que il-y-a quelqe'un qui peut me dire pourquoi AOL refuse toutes mes mails vers mes amis en France ?

C'est toujours avec AOL que j'ai des problêmes.

Merci pour votre aide.
    Amitiés,

Gilbert

PS Excuses pour mon Français un peu misérable.
  • Compte supprimé
    Compte supprimé

0 message

Belgique

Bonjour la France,

Est-ce-que il-y-a quelqe'un qui peut me dire pourquoi AOL refuse toutes mes mails vers mes amis en France ?

C'est toujours avec AOL que j'ai des problêmes.

Merci pour votre aide.
    Amitiés,

Gilbert

PS Excuses pour mon Français un peu misérable.
    • Posté le 21 nov. 2005 à 07:26
    Les informations ne sont plus disponibles car le compte de cet utilisateur est supprimé (Règlement RGPD)
  • fila_boutersem

148 messages

Belgique

Les informations ne sont plus disponibles car le compte de cet utilisateur est supprimé (Règlement RGPD)
    • Posté le 22 nov. 2005 à 13:37
    Goeden avond Wim,

Bedankt voor uw antwoord.

Doch in dit geval is het niet Telenet die de boosdoener is, maar AOL zelf. De boodschap die ik terugkreeg kwam rechtstreeks van AOL (IP van een AOL-Server).

Er zijn nog vele anderen die moeilijkheden hebben met het versturen van berichten naar AOL-kliënten, en zeker niet alleen Telenet-gebruikers. AOL laat wel de berichten door van zijn eigen klienten, doch blokkeert zonder noemenswaardige redenen de berichten van meerdere andere providers naar zijn klienten.
    Hotmail bvb wordt ook geblokkeerd. Ik heb gisteren mijn berichten uiteindelijk verzonden gekregen via GMail.

In het verleden kreeg ik het ene virus na het andere binnen, allemaal met het IP van AOL. Ze reageerden zelfs niet op mijn berichten om dit te stoppen.
    Nadat ik klacht had neergelegd via de Franse ambassade stopte de virussen ineens ook.
    AOL is niet waardig een provider genoemd te worden. Een goede provider werkt samen met de andere providers om de problemen om te lossen, en schuift de problemen niet door naar zijn klienten.

Als iemand naarde helpdesk van zijn provider schrijft dat hij een virus binnengekregen heeft, dan zal deze provider vragen om de "Header" van het bericht door te zenden naar de "abuse@betroffen privider".
    Hoeveel mensen weten hoe ze aan een "Header" kunnen geraken, laat staan dat ze weten wat een "Header" is.
    Ik neem dit niet meer van mijn provider, dit weten ze nu duidelijk bij Telenet. Zij moeten het oplossen, ik ben de klient. En ze doen het nog ook.

Ik had dit bericht gisteren per vergissing op het Nederlandstalig forum geplaatst, doch ben verheugd om via deze weg eens met u te kunnen praten.
    (Ik had gezworen om nooit meer op dit forum te komen)

Bedankt hiervoor.
    Vriendelijke groeten,

Gilbert

Gilbert

Rejoignez la communauté des collectionneurs !

S'inscrire Se connecter