kopen

• Cuenta eliminada
    Cuenta eliminada

0 mensajes

Bélgica

Los datos ya no están disponibles porque la cuenta de este usuario ha sido eliminada (Reglamento RGPD)
  • stamper1

10 mensajes

Bélgica

Los datos ya no están disponibles porque la cuenta de este usuario ha sido eliminada (Reglamento RGPD)
    • Creado 6 mar 2003 a 13:56
    hallo
    het beste en goedkoopste als je iets koopt bij iemand(niet van uw land)is het geld via de post versturen
    soms aanvaarden sommige personen een deel in postzegels,maar dan tellen ze er soms wel wat bij
    groeten stamper1
  • Cuenta eliminada
    Cuenta eliminada

0 mensajes

Bélgica

• coraxdel

123 mensajes

Bélgica

Ik bevestig de werkwijze van Zanter (als een van de antwoorden). Bijkomstig komt er volgende mogelijkheden:
    - betaal met PayPal ( Vinculo (http) . Natuurlijk moet Uw tegenhanger ook bij PayPal aangesloten zijn. Het principe is dat betalingen met kredietkaart gebeurt (via via), en dat ontvangsten kunnen worden gestort op Uw rekening in Belgie (sinds kort).
    - andere mogelijkheid is het betalen via overschrijving en liefst met PC Banking voor de kosten te drukken. Ik ben zelf aangesloten bij de grootste bank van Belgie (om geen namen te noemen) en dat kost me 6 Euro voor alle betalingen naar landen lid van de EEG (wat natuurlijk veel is afhankelijk van het bedrag dat je wil storten). Als je een bedrag van 250 Euro moet betalen, ben je dan toch beter dit tegen 6 Euro kosten te storten i.pl.v. op te sturen (je weet nooit, het risico is te groot dat het "ergens" kwijt geraakt -- zelfs bij de koper ;-))).
    - Last but not least, internationale betalingen zouden vanaf 1 juli (??? moet nog bevestigd worden denk ik) gratis zijn. Het is ook daarom dat nu iedereen praat over de IBAN rekening nummers: dat is je belgische rekeningnummer met vooraf nog enekel cijfers.
    Groetjes en succes.
    Olivier

Únese a la comunidad de coleccionistas

Inscripción Identificarse