mango pay

• flokki2019

2 mensajes

Bélgica

goede morgen

ik heb gisteren geld overgeschreven naar mango pay. Vandaag wil ik de betaling uitvoeren maar het staat er nog niet op.
    hoe lang duurt het voor het geld erop staat aub?
    mvg
    flokki
  • filip9900

27 mensajes

Bélgica

Dat hangt o.a./vooral van uw eigen bank af. De ene bank voert dat sneller uit dan de andere.

Tip : u kan sinds kort rechtstreeks aan een verkoper betalen per overschrijving. Het geld wordt op uw Mangopay-rekening gestort en onmiddellijk naar de Mangopay-rekening van verkoper getransfereerd, mits u de juiste, specifieke communicatie gebruikt.

Zie blog : Vinculo (https)
  • flokki2019

2 mensajes

Bélgica

Dat hangt o.a./vooral van uw eigen bank af. De ene bank voert dat sneller uit dan de andere.

Tip : u kan sinds kort rechtstreeks aan een verkoper betalen per overschrijving. Het geld wordt op uw Mangopay-rekening gestort en onmiddellijk naar de Mangopay-rekening van verkoper getransfereerd, mits u de juiste, specifieke communicatie gebruikt.

Hartelijk dank voor de info
  • jacques19

38 mensajes

Países Bajos

Op de kopie van de betalingsaanvraag die ik als verkoper krijg zie ik geen "specifieke communicatie".
    Hoe leg ik de koper nu uit waar dat staat?
  • jacques19

38 mensajes

Países Bajos

Ik ben al dagen bezig een betaling via Mangopay binnen te krijgen.
    De koper heeft al meerdere betalingen gedaan naar andere verkopers en
    die bedragen lijken niet aan te komen. De nederlandse helpdesk is onbereikbaar.
    Deze koper weigert nog langer Mangopay te gebruiken. Hij kent mijn IBAN
    van vorige aankopen en wil nu rechtstreeks betalen.
    Ik heb al een aantal kopers die uit gemak dan maar met Paypal betalen met
    alle extra kosten van dien.
    Als verkoper begint de stress nu ernstig toe te nemen.
    Waar zijn we in verzeild geraakt?
  • Karina63

378 mensajes

Francia

Hallo Filip,
    Bedankt voor deze mededeling... Die overschrijvingsmogelijkheid is een positieve vooruitgang !
    k zet het alvast mee in de verkoopvoorwaarden, anders lezen de klanten het niet.
    Klanten lezen zelden een blog.
    Met Mango overschrijvingen tot hiertoe nog nooit problemen gehad. Binnen de 24 uur is het bedrag overgeschreven. Zowel de betalingen van de klanten als mijn overschrijvingen naar de bank.
    Blij dat toch iets goed gaat... klanten daarentegen... is een zeldzame soort geworden... :D
    Met hoop op beterschap, Nog een fijne dag.
    K.
  • filip9900

27 mensajes

Bélgica

Op de kopie van de betalingsaanvraag die ik als verkoper krijg zie ik geen "specifieke communicatie".
    Hoe leg ik de koper nu uit waar dat staat?
    Verwijs naar het blogartikel. In de afbeelding is duidelijk te zien waar een koper die info kan terugvinden.
    De te gebruiken communicatie is uniek voor elke betaling.
  • filip9900

27 mensajes

Bélgica

Hallo Filip,
    Bedankt voor deze mededeling... Die overschrijvingsmogelijkheid is een positieve vooruitgang !
    k zet het alvast mee in de verkoopvoorwaarden, anders lezen de klanten het niet.
    Klanten lezen zelden een blog.
    Met Mango overschrijvingen tot hiertoe nog nooit problemen gehad. Binnen de 24 uur is het bedrag overgeschreven. Zowel de betalingen van de klanten als mijn overschrijvingen naar de bank.
    Blij dat toch iets goed gaat... klanten daarentegen... is een zeldzame soort geworden... :D
    Met hoop op beterschap, Nog een fijne dag.
    K.
    Ik lees de blog ook niet maar... ben wel geabonneerd op de nieuwsbrief en in een van de laatste stond dat blogbericht.
    Ik ging er eigenlijk vanuit dat iedereen wel geabonneerd zou zijn op de nieuwsbrief ivm DC functionaliteiten of nieuws... ;)