GEZOCHT: studie

• bassman

23 messages

Belgium

Beste collega's,

iemand enig idee waar ik volgende studie kan kopen?

A. DEGREEF, Dictionnaire des bureaux de poste de Belgique de 1830 à 1983, Antwerpen, 1984, 550 p.

Nieuw of tweedehands, maakt niet uit.

Alvast bedankt voor alle informatie.
  • colombo

81 messages

Belgium

Beste collega's,

A. DEGREEF, Dictionnaire des bureaux de poste de Belgique de 1830 à 1983, Antwerpen, 1984, 550 p.

• Created on Sep 5, 2006 at 4:05 AM
    Geachte,

Deze studie is volgens mij niet meer beschikbaar, dus is tweede hands de enige oplossing, maar dit boek wordt zelden aangeboden in veilingen. Raadplegen kan wel in de blibliotheek van KLBP, meer info via Link (http) . Voor de gegevens tot 1914 bestaat een ander boekje, redactie o.a door de heer Stibbe. Dit werkje wordt wel nog af en toe aangeboden op veilingen.

Met vriendelijke groeten,
    Colombo
  • bassman

23 messages

Belgium

Geachte,

Deze studie is volgens mij niet meer beschikbaar, dus is tweede hands de enige oplossing, maar dit boek wordt zelden aangeboden in veilingen. Raadplegen kan wel in de blibliotheek van KLBP, meer info via Link (http) . Voor de gegevens tot 1914 bestaat een ander boekje, redactie o.a door de heer Stibbe. Dit werkje wordt wel nog af en toe aangeboden op veilingen.

Met vriendelijke groeten,
    Colombo
    • Created on Sep 6, 2006 at 8:06 AM
    Hartelijk dank voor uw reactie.
    Ik hou het in de gaten.
    Groeten van Bassman
  • Account deleted
    Account deleted

0 messages

Belgium

Hartelijk dank voor uw reactie.
    Ik hou het in de gaten.
    Groeten van Bassman
    • Created on Sep 12, 2006 at 2:35 AM
    This information is no longer available because the user’s account has been deleted (GDPR)
  • delber

96 messages

Belgium

Beste collega's,

• Created on Sep 5, 2006 at 4:05 AM
    Wim,

... ga eens naar de plaatselijke bibliotheek waar u woont... en wanneer zij daar dat boek niet hebben... kunnen ze zien in de provinciale inventaris van de diverse bibliotheken van de provincie...waar dat boek wel is.... u kunt vragen om dat boek op te vragen en kunt u het dan ook uitlenen....( enz...)
    dat heb ik zo juist gedaan hier in de biblioteek in Torhout... ze hadden dat boek niet... wel zit het in de bibliotheek van Oostende en Oostkamp... en zal ik eerstdaags verwittigd worden wanneer ik het mag afhalen...

mvg
    gilber Delrue
  • bassman

23 messages

Belgium

Wim,

... ga eens naar de plaatselijke bibliotheek waar u woont... en wanneer zij daar dat boek niet hebben... kunnen ze zien in de provinciale inventaris van de diverse bibliotheken van de provincie...waar dat boek wel is.... u kunt vragen om dat boek op te vragen en kunt u het dan ook uitlenen....( enz...)
    dat heb ik zo juist gedaan hier in de biblioteek in Torhout... ze hadden dat boek niet... wel zit het in de bibliotheek van Oostende en Oostkamp... en zal ik eerstdaags verwittigd worden wanneer ik het mag afhalen...

mvg
    gilber Delrue
    • Created on Sep 18, 2006 at 10:44 AM
    Bedankt Gilber,

voor de tip en het uitstekend idee, ga ik zeker doen!

Vriendelijke groeten,
    Wim

Join the collectors community

Register Login