Delcampe lister.

• budler

7 messages

Belgium

:pc_user:
    Zal de Delcampe lister toelaten om vlot op meerdere landen artikels aan te bieden, of zullen telkens per land een nieuwe pagina moeten beginnen?
  • @webmaster
    Administrator

6958 messages

Belgium

:pc_user:
    Zal de Delcampe lister toelaten om vlot op meerdere landen artikels aan te bieden, of zullen telkens per land een nieuwe pagina moeten beginnen?
    • Created on Jan 5, 2006 at 5:19 PM
    Beste Budler,

De Lister zal de mogelijkheid geven om op verscheiden landen te verkopen maar vergeet niet de titel in de taal van het land te schrijven. Dat is belangrijk.

Beste groeten, Sebastien Delcampe
  • Cartomania

698 messages

Belgium

Beste Budler,

De Lister zal de mogelijkheid geven om op verscheiden landen te verkopen maar vergeet niet de titel in de taal van het land te schrijven. Dat is belangrijk.

• Created on Jan 12, 2006 at 3:03 PM
    Beste Sebastien,

Wil dit zeggen dat de huidige lister zal verdwijnen?
    Voor Cartomania is dit een ramp, wij importeren rechtstreeks van onze databank en raken dus geen enkel te koop aangeboden veiling meer manueel aan in de lsiter van Delcampe.
    Met een nieuwe versie zou dit willen zeggen dat de parameters veranderen en onze databank niet meer compatibel is zonder ernstige ingrepen.

Voor een opsplitsing van pseudo's cartomania_France cartomnai_UK enz... kan de lister voor allen gebruikt worden of moet er telkens een Gold abonement betaald worden?

Wat de Belgische kaarten betreft is het wat moeilijker om ze in de taal van de site te zetten. Een kaart van Mechelen (Malines) bijvoorbeeld kan zijn legende volledig in het frans hebben staan. Het is dan ook niet aangeraden deze naar het nederlands te vertalen om de originaliteit van de kaart niet te verliezen.

Tenslotte nog één vraagje. Wat de Belgische verkopers betreft, gaan de kaarten van de steden uit vlaanderen naar de nederlandse versie van de site en van de waalse steden naar de franse versie. Of gaat alles naar de taal van de gebruiker bij de omzetting?

Met vriendelijke groeten,

Frédéric
    Cartomania

PS beneden een voorbeeld van een vlaamse stad met een franse legende op de kaart.
  • @webmaster
    Administrator

6958 messages

Belgium

Beste Sebastien,

Wil dit zeggen dat de huidige lister zal verdwijnen?
    Voor Cartomania is dit een ramp, wij importeren rechtstreeks van onze databank en raken dus geen enkel te koop aangeboden veiling meer manueel aan in de lsiter van Delcampe.
    Met een nieuwe versie zou dit willen zeggen dat de parameters veranderen en onze databank niet meer compatibel is zonder ernstige ingrepen.

Voor een opsplitsing van pseudo's cartomania_France cartomnai_UK enz... kan de lister voor allen gebruikt worden of moet er telkens een Gold abonement betaald worden?

Wat de Belgische kaarten betreft is het wat moeilijker om ze in de taal van de site te zetten. Een kaart van Mechelen (Malines) bijvoorbeeld kan zijn legende volledig in het frans hebben staan. Het is dan ook niet aangeraden deze naar het nederlands te vertalen om de originaliteit van de kaart niet te verliezen.

Tenslotte nog één vraagje. Wat de Belgische verkopers betreft, gaan de kaarten van de steden uit vlaanderen naar de nederlandse versie van de site en van de waalse steden naar de franse versie. Of gaat alles naar de taal van de gebruiker bij de omzetting?

Met vriendelijke groeten,

Frédéric
    Cartomania

PS beneden een voorbeeld van een vlaamse stad met een franse legende op de kaart.
    • Created on Jan 12, 2006 at 4:07 PM
    Beste Frédéric,

> Wil dit zeggen dat de huidige lister zal verdwijnen?

Helemaal niet. Alleen maar een nieuwe versie met een parameter meer (het land).

> Met een nieuwe versie zou dit willen zeggen dat de parameters
    > veranderen en onze databank niet meer compatibel is zonder
    > ernstige ingrepen.

Ja, misschien een parameter te toevoegen: het land... maar niets zeer erg te doen.

> Voor een opsplitsing van pseudo's cartomania_France
    > cartomnai_UK enz... kan de lister voor allen gebruikt
    > worden of moet er telkens een Gold abonement betaald worden?

Ja, het is inderdaad een abonnement per rekening... maar u kunt uw eigen alias Cartomania op elke website gebruiken. Er is geen limiet daarmee.

> Een kaart van Mechelen (Malines) bijvoorbeeld kan zijn legende
    > volledig in het frans hebben staan. Het is dan ook niet aangeraden
    > deze naar het nederlands te vertalen om de originaliteit van de
    > kaart niet te verliezen.

Natuurlijk een kaart mag een zijn eigen titel hebben. Wat is belangrijk is bv de beschrijving.

Voor uw laatste vraag hebben iets voorgezien maar moeten we dat eerst testen. Meer inlichtingen vroeg.

• budler

7 messages

Belgium

Beste Budler,

• Created on Jan 12, 2006 at 3:03 PM
    :cop: :) :dunno: :D :znaika: :D :dunno: :cop: ;)
    O.K.,dank U !
    Dus voor Frankrijk een franstalige titel, voor Spanje een spaanstalige titel, enz... . Mag de rest van de beschrijving dan in mijn 3 talen blijven: nederlands, frans en engels?
    Maar wat dan met U.S.A. en co.uk? Daar zullen wij toch een keuze moeten kunnen maken, want het verschil tussen engels Engels en amerikaans Engels is toch nihil !
    budler.
  • Cartomania

698 messages

Belgium

:cop: :) :dunno: :D :znaika: :D :dunno: :cop: ;)
    O.K.,dank U !
    Dus voor Frankrijk een franstalige titel, voor Spanje een spaanstalige titel, enz... . Mag de rest van de beschrijving dan in mijn 3 talen blijven: nederlands, frans en engels?
    Maar wat dan met U.S.A. en co.uk? Daar zullen wij toch een keuze moeten kunnen maken, want het verschil tussen engels Engels en amerikaans Engels is toch nihil !
    budler.
    • Created on Jan 13, 2006 at 9:07 AM
    Hallo Budler,

Er zijn wel grote verschillen tussen het Ameikaans en het British English.

Het mooi voorbeeld heb ik gehad met een jaarverslag van Shell waar achteraan enkele pagina's stonden met hoe je het woord in USA en UK engels had.

Ooit vroeg ik een annual report aan in de UK na een half uurtje verschillende personen aan de lijn gehad te hebben zei er ééntje aaaaaaaaaaah you need an annual statement :dunno:

Groetjes
    Cartomania
  • Account deleted
    Account deleted

0 messages

Belgium

Hallo Budler,

Er zijn wel grote verschillen tussen het Ameikaans en het British English.

Het mooi voorbeeld heb ik gehad met een jaarverslag van Shell waar achteraan enkele pagina's stonden met hoe je het woord in USA en UK engels had.

Ooit vroeg ik een annual report aan in de UK na een half uurtje verschillende personen aan de lijn gehad te hebben zei er ééntje aaaaaaaaaaah you need an annual statement :dunno:

Groetjes
    Cartomania
    • Created on Jan 13, 2006 at 12:09 PM
    This information is no longer available because the user’s account has been deleted (GDPR)
  • Cartomania

698 messages

Belgium

This information is no longer available because the user’s account has been deleted (GDPR)
    • Created on Jan 14, 2006 at 4:00 PM
    Hallo Sven,

Hoe maak je je lijst aan? Via access of via excel?
    Als wil wil kan je me eens een voorbeeld doormailen dan kan ik even nazien wat er mis is. Liefst voor je het omzet naar CSV.

Bij mij verloop alles perfect, vanuit mijn databank in access exporteer ik het eerst naar een excel formaat en ze het daarna om in CSV. Zelfs de scans gaan in de export mee ;)

Mvg,
    Frédéric
    cartomania@tiscali.be
  • Account deleted
    Account deleted

0 messages

Belgium

Hallo Sven,

Hoe maak je je lijst aan? Via access of via excel?
    Als wil wil kan je me eens een voorbeeld doormailen dan kan ik even nazien wat er mis is. Liefst voor je het omzet naar CSV.

Bij mij verloop alles perfect, vanuit mijn databank in access exporteer ik het eerst naar een excel formaat en ze het daarna om in CSV. Zelfs de scans gaan in de export mee ;)

Mvg,
    Frédéric
    cartomania@tiscali.be
    • Created on Jan 14, 2006 at 4:10 PM
  • Account deleted
    Account deleted

0 messages

Belgium

• Created on Jan 14, 2006 at 4:13 PM
  • Account deleted
    Account deleted

0 messages

Belgium

• Created on Jan 14, 2006 at 4:13 PM

Join the collectors community

Register Login