Traaaaaaaag

• Account deleted
    Account deleted

0 messages

Belgium

This information is no longer available because the user’s account has been deleted (GDPR)
  • Account deleted
    Administrator
    Account deleted

0 messages

Belgium

This information is no longer available because the user’s account has been deleted (GDPR)
    • Created on Jan 27, 2004 at 1:24 PM
  • javaro1

37 messages

Belgium

• Created on Jan 27, 2004 at 1:24 PM
    Ik ben sinds geruime tijd op uw site :applause: dit vooral in de sektie telekaarten ; en zoals U zegt met ups-en-downs, maar nobody is perpect en ik zie dat het alsmaar beter wordt ... :D

Een technische verbetering zou kunnen zijn (als ik mij niet vergis zijn de beelden als image gestockeerd op uw site (elke image is een bestand) doordat er veel bestanden zijn is de directory toegang zeer traag door de duizenden images ...

Oplossing : Zet de images mee in uw database (Access , SQL of andere) zodanig dat bij het uitlezen van een record ook direkt de image is gevonden ...

Ander klein probleem kan dan wel het geheugen worden .. :help: Maar als je een 'goeie' server hebt met memory extension boards in cache is dit wel op te vangen ..
    Of je kan de beelden van elke categorie in een andere directory zetten om op te splitsen ... :pc_user:
    Allez jullie zien wel , t'zijn maar hints .. :cop: Groeten Jan Van Rossum , alias Javaro1

Join the collectors community

Register Login