aankopen van veilingen

• Account deleted
    Account deleted

0 messages

Belgium

This information is no longer available because the user’s account has been deleted (GDPR)
  • @webmaster
    Administrator

6958 messages

Belgium

This information is no longer available because the user’s account has been deleted (GDPR)
    • Created on Jul 26, 2002 at 8:55 AM
    Geachte Ossie,

Ik hoop alles is nu in orde voor u.

Voor de evaluaties; wanneer alles is ok met de anderen kopers/verkopers, kunt u vragen hun evaluatie te wijzigen (door de evaluatie nog eens te geven).

Beste groeten, Seb Delcampe
  • fila_boutersem

148 messages

Belgium

• Created on Jul 26, 2002 at 8:55 AM
    ossie wil langs deze weg zijn verondschuldigingen aan bieden voor het mislopen van verschillende transacties,reden:2xvirus in pc,en dan nog een opname van 14 dagen in hospitaal(komt niet door pc),de meeste veilingen zijn opgelost,maar ik een aantal zeer negatieve beoordelingen gekregen omdat ik er gewoon niet meer aan uit kon,alles is terug in orde nu ,groeten aan alle leden.

Beste Ossie,
    Die negatieve beoordelingen werden slechts gegeven door 1 verkoper, maak u dus geen zorgen. Iedereen op deze prachtige site kan uit de andere beoordelingen uitmaken dat u een eerlijk persoon bent.
    Het voornaamste is dat u er gezond en wel uitgekomen bent.

Aan alle Kopers / Verkopers :
    Ikzelf zal nooit iemand negatief beoordelen zonder de ware reden te kennen, of zonder voorafgaandelijk kontakt. Wij zijn immers filatelisten onder mekaar.
    Vergeet dit a.u.b. niet.

Join the collectors community

Register Login