• @webmaster
    Administrator

6958 messages

Belgium

Geachte leden,

Om te beginnen sta ik erop om u te bedanken voor uw aanmoedigingen als gevolg van de infobrief van verleden week. Gezien het succes, heb ik het genoegen om u aan te kondigen dat de brief voortaan wekelijks zal zijn en dat u elk weekend een kort overzicht zult hebben van wat op onze site gebeurt.

Ik sta erop om André Dumeunier te bedanken die zo vriendelijk is geweest deze infobrief in het Engels en in het Nederlands te vertalen. Zonder zijn hulp had ik op zo’n regelmatige manier niet kunnen verwezenlijken.

Ziehier de statistieken voor deze week:

Aantal leden: 1.667
    Aantal verkopers: 287
    Aantal loten in verkoop: 21.722
    Percentage verkochte loten: 56%

Ziehier de laatste nieuwigheden van de site:

Het is nu mogelijk om per e-mail met alle leden contact op te nemen. Deze dienst is, als vele anderen, volkomen nieuwe onder de opbodsites.
    Gebruik: - > Op de pseudo van het lid klikken (zijn bladzijde perso afficheerde zich)
    - > Op de knop "Contacteer..." klikken
    - > Het formulier invullen

De e-mail wordt dan verzonden naar zijn ontvanger en de afzender ontvangt een kopie ervan. Deze dienst zal gecontroleerd worden om elk misbruik te vermijden.

Ik herinner u eraan dat de brieven eveneens toegankelijk zijn op het forum van de site en dat uw commentaren derhalve er welkom zijn.

Tot binnenkort op Link (http) !

Seb Delcampe