Joegeo et le macaque

• phillegrec

2856 messages

Switzerland

signé phillegrec
  • phillegrec

2856 messages

Switzerland

signé phillegrec
    • Created on Oct 7, 2006 at 5:22 PM
    :D :D :D

signé Phillegrec
  • Account deleted
    Account deleted

0 messages

United States

:D :D :D

signé Phillegrec
    • Created on Oct 7, 2006 at 5:23 PM
    This information is no longer available because the user’s account has been deleted (GDPR)
  • cosmophila1

3784 messages

France

This information is no longer available because the user’s account has been deleted (GDPR)
    • Created on Oct 7, 2006 at 7:16 PM

:applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause:

:peace: vfr

anti bouche
  • Account deleted
    Account deleted

0 messages

United States

:applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause:

:peace: vfr

anti bouche
    • Created on Oct 8, 2006 at 2:09 PM
  • Account deleted
    Account deleted

0 messages

United States

• Created on Oct 8, 2006 at 4:29 PM
  • phillegrec

2856 messages

Switzerland

• Created on Oct 8, 2006 at 5:03 PM
    Hello cousin Cajun,
    isn't it the person from the "MAD" magazine ?

funny it was! When I was 8 or 9 years old back in the seventies (I remember Jimmy Carter the peanuts seller), I was ready the MAD magazines because there was american camps in Greece. There was always at the end the page you must shrink to see something else.
    Funny those years. :D

Phillegrec

J'ai expliqué que je lisait quand j'avais 8,9 et 10 ans le magazine MAD qui est un magazine des U.S.A. comme le "fluide glacial" des années '70 et '80 peut-être car en Grèce il y avait des camps militaires des U.S. et particulièrement près de l'aéroport internationale d'Athènes et que bien sûr nous pouvions l'acheter dans les kiosques dans les quartiers américains et aussi qu'il y avait Jimmy Carter "le vendeur de cacahuètes".

Phillegrec

• Account deleted
    Account deleted

0 messages

United States

Hello cousin Cajun,
    isn't it the person from the "MAD" magazine ?

funny it was! When I was 8 or 9 years old back in the seventies (I remember Jimmy Carter the peanuts seller), I was ready the MAD magazines because there was american camps in Greece. There was always at the end the page you must shrink to see something else.
    Funny those years. :D

Phillegrec

J'ai expliqué que je lisait quand j'avais 8,9 et 10 ans le magazine MAD qui est un magazine des U.S.A. comme le "fluide glacial" des années '70 et '80 peut-être car en Grèce il y avait des camps militaires des U.S. et particulièrement près de l'aéroport internationale d'Athènes et que bien sûr nous pouvions l'acheter dans les kiosques dans les quartiers américains et aussi qu'il y avait Jimmy Carter "le vendeur de cacahuètes".

Phillegrec

• Created on Oct 8, 2006 at 5:30 PM

Join the collectors community

Register Login