Geen resultaten gevonden
Er zijn geen items die overeenkomen met uw zoekopdracht... Controleer of de spelling van de woorden correct is of breid uw zoekopdracht uit om resultaten te krijgen!
ik heb een vraag, als ik op postkaarten een lager bedrag voorstel (bij lager bod)
en ik krijg van verkoper mail dat deze akkoord gaat met lager bod dan krijg ik bij enkele kaarten gelijk bod geaccepteerd en melding door U gekocht
maar bij andere kaarten die blijven ondanks akkoord in lijst staan tot einde veiling datum en word er door anderen overboden en ondanks akkoord verkocht aan hogere bieder
is dat gebruikelijk?
ik heb een vraag, als ik op postkaarten een lager bedrag voorstel (bij lager bod)
en ik krijg van verkoper mail dat deze akkoord gaat met lager bod dan krijg ik bij enkele kaarten gelijk bod geaccepteerd en melding door U gekocht
maar bij andere kaarten die blijven ondanks akkoord in lijst staan tot einde veiling datum en word er door anderen overboden en ondanks akkoord verkocht aan hogere bieder
is dat gebruikelijk?
De verkoper gaat akkoord met de lagere prijs, maar hij bepaalt zelf of hij direct voor dat bedrag verkoopt of dat alleen de aanbiedingsprijs wordt verlaagd naar dat bedrag. In het laatste geval kunnen ook anderen profiteren van deze lagere prijs.
Dit topic is meer dan 6 maanden oud. U kunt hier niet meer op reageren.
Cookie-instellingen
Informatie over cookies
Onze site gebruikt cookies voor de volgende doeleinden: om u de diensten te leveren die u hebt aangevraagd, om de veiligheid van ons platform te garanderen, om uw voorkeuren te onthouden om het surfen aangenamer te maken, om statistieken te verzamelen om onze site aan te passen aan uw behoeften, om video's weer te geven en om u in staat te stellen inhoud te delen op sociale netwerken.
Sommige van deze cookies zijn noodzakelijk voor de werking van onze site, andere kunnen worden ingesteld op basis van uw voorkeuren.
En savoir plus