postkaarten

  • bieder3

    1 bericht

    Nederland

    ik heb een vraag, als ik op postkaarten een lager bedrag voorstel (bij lager bod)
    en ik krijg van verkoper mail dat deze akkoord gaat met lager bod dan krijg ik bij enkele kaarten gelijk bod geaccepteerd en melding door U gekocht
    maar bij andere kaarten die blijven ondanks akkoord in lijst staan tot einde veiling datum en word er door anderen overboden en ondanks akkoord verkocht aan hogere bieder
    is dat gebruikelijk?

    anja
  • geotruffaut

    2875 berichten

    België

    Hallo,
    Misschien dit artikel eens lezen?
    Link (https)

    Mvg
    Geo
  • bendavpostcards

    3 berichten

    Nederland

    ik heb een vraag, als ik op postkaarten een lager bedrag voorstel (bij lager bod)
    en ik krijg van verkoper mail dat deze akkoord gaat met lager bod dan krijg ik bij enkele kaarten gelijk bod geaccepteerd en melding door U gekocht
    maar bij andere kaarten die blijven ondanks akkoord in lijst staan tot einde veiling datum en word er door anderen overboden en ondanks akkoord verkocht aan hogere bieder
    is dat gebruikelijk?

    anja
    • Aangemaakt 5 okt 2022 op 13:47
    • #1467844
    Hallo Anja,

    De verkoper gaat akkoord met de lagere prijs, maar hij bepaalt zelf of hij direct voor dat bedrag verkoopt of dat alleen de aanbiedingsprijs wordt verlaagd naar dat bedrag. In het laatste geval kunnen ook anderen profiteren van deze lagere prijs.

    Bij ons krijg je hem direct toegewezen :-)

    Dave
    Bendav Postcards

Word lid van de verzamelaars-community!

Registreren Aanmelden