Please help with stamp cancel identification

• 4collection

4 berichten

Letland

Hello to everyone,

Please help with German stamp's cancel identification. I check many different sources, but can't to find info about such cancel. Maybe someone can give any info.
    Regards, Arina
  • Rekening verwijderd
    Rekening verwijderd

0 berichten

Letland

Hello to everyone,

Please help with German stamp's cancel identification. I check many different sources, but can't to find info about such cancel. Maybe someone can give any info.
    Regards, Arina
    • Aangemaakt 28 jun 2014 op 03:32
    De informatie is niet meer beschikbaar omdat de rekening van deze gebruiker is verwijderd (AVG)
  • Rekening verwijderd
    Rekening verwijderd

0 berichten

Letland

Hello to everyone,

Regards, Arina
    • Aangemaakt 28 jun 2014 op 03:32
    De informatie is niet meer beschikbaar omdat de rekening van deze gebruiker is verwijderd (AVG)
  • 4collection

4 berichten

Letland

• Aangemaakt 20 nov 2014 op 15:18
    Thank you for your explanation.
  • 4collection

4 berichten

Letland

• Aangemaakt 20 nov 2014 op 15:25
    I'm not a philatelist. I not so long time ago only start to study this field. Thus your explanation was useful for me. If you can to send me the some internet resource about different Latvian stamps cancellation etc. relating info. I will be glad to you.
    My respect and regards, Arina
  • Rekening verwijderd
    Rekening verwijderd

0 berichten

Letland

I'm not a philatelist. I not so long time ago only start to study this field. Thus your explanation was useful for me. If you can to send me the some internet resource about different Latvian stamps cancellation etc. relating info. I will be glad to you.
    My respect and regards, Arina
    • Aangemaakt 24 nov 2014 op 02:11
  • 4collection

4 berichten

Letland

• Aangemaakt 26 dec 2014 op 15:41
    MANY THANKS!!!
    Merry Christmas and Happy New Year!!!
  • Rekening verwijderd
    Rekening verwijderd

0 berichten

Letland

• Aangemaakt 26 dec 2014 op 15:41